Ceetrus continuă investiția în Cartier Coresi și inaugurează la Brașov primul hotel din cadrul grupului francez

Ceetrus, dezvoltatorul Cartier Coresi – cel mai amplu proiect de regenerare urbană al României, a inaugurat la Brașov primul hotel din cadrul grupului francez. Noua destinație hotelieră – Qosmo – este dezvoltată pe o suprafață de  peste 12.000 mp  cu o investiție totală care se ridică la 16 milioane de euro.  Managementul hotelului va fi asigurat, în urma unei selecții internaționale, de partenerul local Kronwell.

Locația clasificată la patru stele este organizată pe nouă etaje, are 133 de camere (128 Design Standard și Concept Superioare, 4 Signature Junior Suites și Qosmo Suite) și include un restaurant (170 de locuri), un Cocktail Bar Studio cu o capacitate de 60 locuri, două săli modulare de conferință cu o capacitate maximă de 600 locuri, dar și un cazino. Noul proiect din Cartier Coresi completează funcționalitățile deja dezvoltate de Ceetrus România: retail (60.000 mp), rezidențial (peste 2200 de apartamente construite împreună cu Kasper Development) și pe cea de office (60.000 mp în parteneriat cu Ascenta Management).

Citeste și:  Care este diferența dintre rude și afini?

“După 9 ani de aventură, Cartier Coresi înseamnă înainte de toate bucuria unor oameni. Profit de deschiderea hotelului Qosmo pentru a aduce în prim plan parteneri fără de care nu am fi reușit la fel de frumos și cărora le mulțumesc. Cartierul nostru își adaugă o nouă funcțiune extrem de utilă alături de cele deja cunoscute: retail, rezidential, office, servicii… și aventura continuă la noi în Cartier.

Dezvoltarea proiectului Qosmo by Kronwell are la bază studiile efectuate, care au pus în evidență nevoia orașului de mai multe opțiuni de cazare de patru și cinci stele în contextul hotspotului turistic Brașov. Noi ne-am propus să completăm printr-o investiție consistentă eco-sistemul de servicii de cea mai bună calitate, atât pentru comunitatea orașului, cât și pentru cei pentru care Brașovul este o destinație. Salut strategia autorităților locale orientată către un Brașov verde și turistic, precum și deschiderea iminentă a aeroportului, care în mod cert vor adăuga plus valoare orașului și întregii regiuni” – Tatian Diaconu, CEO Ceetrus România.

Citeste și:  Istoria Crăciunului. De ce îl celebrăm în 25 Decembrie

„Suntem onorați de decizia Ceetrus de a se îndrepta spre un brand hotelier independent, brașovean, care a crescut ca notorietate prin dorința de a depăși așteptările clienților. Cu o investiție și un concept 100% românești, încă din anul 2012, Kronwell Brașov Hotel, și-a dobândit recunoașterea la nivel național și internațional prin numeroase distincții și premii acordate conceptului, serviciilor, facilităților și echipei, astfel încât echipa a ales să pornească la drum, alături de Ceetrus, în această nouă și frumoasă provocare a hotelului Qosmo.

Ambasadori ai echipei noastre, cu suflu nou și o nouă uniformă, au creionat atent un nou produs pe piața locală, gândit a fi o interacțiune dinamică între design, facilități, servicii și atmosferă. Vom depune aceeași energie și pasiune în a personaliza fiecare experiență a oaspeților Qosmo, fie aceasta în scop de afaceri sau leisure” – Daniel Popescu, Qosmo Brașov Hotel.

Ceetrus a luat ființă în România în ianuarie 2012 și deține un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național și proiectul cu funcțiuni mixte Cartier Coresi – cel mai mare proiect de regenerare urbană din țară. Cartier Coresi integrează unitatea celor trei entități dezvoltate de Ceetrus: Coresi Shopping Resort, Coresi Avantgarden (alături de Kasper Development) și Coresi Business Campus (alături de Ascenta).  Scopul nostru este ca acesta să devină un loc de întâlnire între inovație, curaj antreprenorial și atitudine comunitară în sprijinul oamenilor. Proiectul Coresi, dezvoltat pe 120 de hectare, reunește zilnic, într-un eco-sistem integrat, peste 10.000 de oameni care lucrează sau locuiesc în Cartier Coresi, iar misiunea asumată de Ceetrus este de a dezvolta și anima cartierul în armonie cu orașul și cu regiunea prin îmbunătățirea mixului de funcționalități și de experiențe de viață în cartier în următorii ani.

Citeste și:  Studiu - Românii vor cheltui cu 13% mai mulţi bani pentru sărbătorile de iarnă din acest an

În ianuarie 2021 grupul francez deținut de familia Mulliez, a anuțat crearea companiei de servicii Nhood care acționează în numele companiilor Asociației Familiale Mulliez – printre care și Ceetrus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.