Și în anul 2022 Schaeffler România a venit în sprijinul angajaților săi, organizând o campanie de informare și conștientizare, privind importanța redirecționării a 3,5% a impozitului pe venitul realizat în 2021 spre organizațiile non-guvernamentale, locale sau naționale. Această acțiune a început din 2006 și oferă anual angajaților șansa de a se informa și implica în completarea formularelor necesare, conform legilației românești. Scopul campaniei este de a promova posibilitatea de a sprijini financiar organizațiile caritabile locale și naționale.
„Sprijinul comunității a fost o preocupare importantă pentru angajații noștri de ani de zile. Mai ales acum, când acest ajutor contează atât de mult și poate face de multe ori diferența. De la an la an numărul angajaților care susțin organizațiile crește, ceea ce ne bucură, pentru că implicarea fiecărui angajat contează și știm cât este de prețioasă pentru fiecare ONG în parte, mai ales în aceste vremuri atât de incerte și dificile” spune Ana Bobancu, manager Communicare și Branding și coordonator programe CSR.
O parte dintre ONG-urile susținute în această ediție au fost atât organizații naționale, precum Salvați Copiii sau Fundația pentru SMURD, cât și ONG-uri locale, precum Hospice Brașov, ai căror beneficiari luptă cu boli incurabile, Fundația Bucuria Darului, care asigură hrană caldă pentru persoanele fără adăpost, Fundația Rafael din Codlea sau Asociația Copiii de Cristal ce susțin tratamentul și consilierea copiilor cu autism sau Milioane de prieteni și Care for Dogs care susțin cauza animalelor neglijate sau maltratate.
Și ONG-urile parte din campanie au apreciat acțiunea derulată intern „pentru noi, orice formular 230 contează, reprezintă șansa noastră de a ne susține beneficiarii. Spre exemplu doar două formulare completate ne ajută să oferim o masă caldă unui copil, timp de 1 lună de zile, așadar implicarea fiecăruia chiar contează și își lasă amprenta asupra viitorului” spun reprezentanții uneia dintre organizații.
În cadrul companiei s-a creat un punct de prezentare pentru 17 organizații locale, dar și naționale, pentru a le cunoaște povestea mai bine. Astfel, atât angajații cât și familiile și prietenii acestora au putut alege organizația pe care vor să o sprijine prin redirecționarea a 3.5% din impozitul pe venit, devenind parte activă în susținerea unor cauze sociale. De asemenea, angajații care încă lucrează de acasă au avut la îndemână atât poveștile ONG-urilor, cât și mai multe opțiuni digitale pentru redirecționarea a impozitului pe venitul din 2021.
Implicarea în acțiuni de responsabilitate socială este o parte importantă a ADN-ului Schaeffler. Prin programul complex de responsabilitate socială, care cuprinde numeroase evenimente și acțiuni, compania susține în mod activ inițiative caritabile, oferind diverse oportunități de implicare angajaților săi, unele chiar alături de familiile acestora.
Sursa foto: Schaeffler România