Kaufland începe livrările la domiciliu. Serviciul va fi disponibil și în Brașov curând

Vești bune pentru toți cei care sunt pe grabă sau pur și simplu vor să se bucure de o zi comodă: de astăzi, Glovo îți aduce Kaufland la tine acasă. Începând din luna august 2019, toți cei care nu au timp să ajungă la cumpărături pot avea la dispoziție opțiunea de a comanda produsele preferate din magazinele Kaufland România, folosind aplicația Glovo.

Astfel, clienții vor primi acasă sau la birou produse alimentare sau nealimentare de pe lista de cumpărături, exclusiv din hipermarketurile Kaufland România.

Acesta este primul parteneriat lansat de Kaufland pentru a facilita accesul clienților la cumpărături folosind aplicația Glovo. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării.

Astfel, curierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de cinci magazine Kaufland din București: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab.

Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1300 de articole din categoriile:
• Legume și fructe
• Carne, mezeluri și produse congelate;
• Lactate, brânzeturi și ouă;
• Cafea, pâine și produse pentru mic-dejun;
• Alimente de bază;
• Dulciuri și snacksuri;
• Băuturi;
• Cosmetice, produse pentru igiena personală și produse pentru copii;
• Produse non-alimentare și produse de curățenie;
• Hrană pentru animale.
Glovo este aplicația care livrează orice, oriunde folosind în mare parte o flotă de curieri cu mijloace de transport sustenabile, precum biciclete și scutere, din dorința de a contribui la decongestionarea traficului și pentru a oferi o opţiune de livrare ecologică. Astfel, limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în acest moment de curierii Glovo este de 9 kilograme per livrare.

Citeste și:  S-a terminat Yellowstone: ce urmează?

,,Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienților noștri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toți clienții noștri să se bucure și de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la ușă. Căutăm permanent soluții să ne adaptăm cât mai mult stilului de viață modern al clienților, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea și prospețimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.

Citeste și:  Polițiștii brașoveni, în campanie de informare pentru siguranța rutieră și utilizarea responsabilă a materialelor pirotehnice în perioada sărbătorilor

„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creșterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienților săi o soluție rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situațiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, și nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienților noștri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, declară Victor Răcariu, General Manager al Glovo România.

Serviciul Glovo este disponibil online pe glovoapp.com/ro, iar aplicația mobilă poate fi descărcată gratuit din AppStore sau GooglePlay. În prezent, Glovo face livrări în București, Constanța, Iași, Cluj, Brașov, Timișoara și Craiova.

Cum pot să primesc acasă cumpărăturile de la Kaufland?
• Descarcă-ți aplicația Glovo sau intră pe site
• Fă-ți cont
• Alegi ce vrei să cumperi în secțiunea Kaufland
• Plasezi comanda
• Achiți direct din aplicație sau la livrare
• Te bucuri de calitatea și prospețimea marca Kaufland

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Citeste și:  Bradul de Crăciun al clubului Kids Tâmpa Brașov a umplut sala cu aproape 1000 de sportivi ai Brașovului

Lansat în 2015 în Spania, Glovo este un start-up care livrează orice, oriunde, oricând – de la produse din hipermarket, din farmacie, mâncare de la restaurant, cadouri, flori, preia obiecte dintr-un loc în altul și efectuează curierat pentru diverse colete de dimensiuni reduse. Serviciul s-a lansat în România în 2018 și este deja printre cele mai populare servicii de livrare prin sistemul de sharing economy. Glovo este disponibil la nivel internațional în 24 de țări precum Spania, Franța, Argentina, Maroc, Kenia, Costa Rica, Turcia, Peru, Egipt, Georgia, Ecuador, Republica Dominicană, Uruguay, Ucraina. Pentru mai multe informaţii, descărcați aplicația: https://glovoapp.com/ro_RO/buc

One thought on “Kaufland începe livrările la domiciliu. Serviciul va fi disponibil și în Brașov curând”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.