Specialiştii CJ Braşov și-au îmbunătățit competențele în domeniul achizițiilor publice, printr-o sesiune de instruire

Specialiştii Consiliului Judeţean Braşov din cadrul Compartimentului UCA, sub coordonarea directoarei executive a Direcţiei Achiziţii şi Contractare, au participat în perioada 9-13 octombrie la cea de-a doua sesiune de instruire dedicată personalului Unităților de Achiziții Publice Centralizate (UCA) la nivel local, cu scopul îmbunătățirii nivelului competențelor profesionale în domeniu.

Sesiunea de instruire s-a derulat în contextul proiectului „Sprijin pentru ANAP în înființarea și operaționalizarea a patru Unități de Achiziții Publice Centralizate (UCA) la nivel local”, adresându-se personalului celor patru unități nou-înființate, respectiv UCA Consiliul Județean Bihor, UCA Consiliul Județean Brașov, UCA Primăria Municipiului Cluj-Napoca și UCA Primăria Sectorului 6 al Municipiului București.

Programul de formare personalizat a fost dezvoltat pe baza analizei nevoilor de instruire a personalului UCA și a inclus teme precum:

Citeste și:  Premii în valoare de 2.000 și 5.000 de lei pentru fiecare absolvent care a obținut media 10 la examenele naționale din 2024

• Pregătirea achiziției centralizate (identificare clienți și furnizori potențiali, analiza necesarului, analiza și consultarea pieței, strategia de contractare, documentația de achiziție etc);

• Acordul-cadru și sistemul dinamic de achiziții;

• Procesul de achiziții (strategia de contractare, documentația de atribuire);

• Managementul calității și performanței;

• Prezentarea sistemul de achiziții electronice PEAPC, dezvoltat de ONAC;

• Achizițiile verzi.

În cursul zilei de joi, 12 octombrie, sesiunea de instruire s-a desfăşurat în prezenţa doamnelor Iuliana Feclistov, președinta Autorităţii Naţionale pentru Achiziţii Publice, şi Mariana Constantinescu, preşedinte-director general al Oficiului Național pentru Achiziții Centralizate.

Activitățile au cuprins o serie de module teoretice și aplicații practice prin care participanții au putut dobândi informațiile și explicațiile necesare, astfel încât să desfăşoare achizițiilor publice centralizate în condiții de eficiență și eficacitate crescută.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.