Aplicațiile BT Pay, BT24, NeoBT și BT Go vor fi indisponibile între 30 dec (16.00) – 2 ian (12.00), deoarece Banca Transilvania își upgradează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor. Cardurile BT funcționează normal pentru plăți la comercianți și la ATM. BT Pay funcționează pentru plăţi la comercianţi. Asigură-te că ai bani pe cardul personal sau de business pentru cumpărături. Transferul de bani, desființarea depozitelor, schimburile valutare sau alimentarea și retragerea din conturile de economii nu vor putea fi realizate în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
Ce pot face cu cardul în această perioadă? Poti plăti în magazine și online. De asemena, poți retrage numerar de la bancomate.
Ce rămâne funcțional în BT Pay? Poți plăti cu telefonul (la comercianți și online), poți verifica tranzacțiile și poți schimba setările cardurilor (limite tranzacții, blocare/deblocare card etc.).
Ce servicii nu sunt disponibile? Transferul de bani, desființarea depozitelor, schimburile valutare, respectiv alimentarea și retragerea din conturile de economii nu vor putea fi realizate prin niciun canal în perioada menționată (unitățile băncii, aplicațiile BT Pay, BT24, BT Go, NeoBT și BT Ultra, bancomante).
Cum rămâne cu restul aplicațiilor BT? BT24, NeoBT, BT Go, BT Ultra, Raul de la BT – toate vor fi în mentenanță totală, așa încât nu vei putea face nicio operațiune.
Ce funcționează și ce nu la bancomatele BT? Vor fi disponibile retragerile de numerar, verificarea soldului, schimbarea PIN-ului și activarea cardului. Nu funcționează toate celelalte opțiuni, cum sunt depunerile de numerar, schimbul valutar sau transferurile Western Union.
POS-urile BT vor funcționa? POS-urile BT vor funcționa pentru toate cardurile (fizice și din aplicații).
Unitățile BT au program special în 29 și 30 decembrie pentru plăți sau alte tranzacții. Avem inclusiv agenții cu program prelungit, până la ora 19:00, în 29 decembrie. Vezi aici lista agențiilor cu program special.
Sâmbătă, 30 decembrie, duminică, 31 decembrie și marți, 2 ianuarie
Unitățile din mall-uri sunt deschise pentru a oferi clienților consultanță și pentru a prelua offline unele solicitări, programul fiind următorul:
- 12.00 – 18.00 (în 30 decembrie și 2 ianuarie)
- 12.00 – 16.00 (în 31 decembrie)
Ce operațiuni se pot face în unitățile BT, în 29 și 30 decembrie?
Vineri, 29 decembrie
- până la ora 13:00 poți face plăți în lei de mică valoare (sub 50.000 lei) către alte bănci;
- până la ora 15:00 poți face plăți de mare valoare/urgente (în lei) și plăți valutare către alte bănci;
- până la ora 18.30 poți plăti facturile în unități, aplicații sau bancomate.
Sâmbătă, 30 decembrie
- până la ora 16:00 poți face plăți instant în lei sau euro, transferuri între conturi proprii, plăți către alți clienți ai băncii, constituire sau desființare depozite, schimburi valutare, alimentare sau retragere din conturile de economii, la bancomat sau prin aplicaţii.
Toate informațiile le găsiți și pe site-ul băncii AICI.