Țara noastră promovează destinații turistice din toate regiunile la primul târg internațional de profil din acest an. Timp de 5 zile o serie de peisaje vor rula pe monitoarele amplasate la standul României de la târgul de turism din Madrid. Vizitatorii sunt așteptați cu produse românești și diverse activități meșteșugărești. Deplasarea la acest târg are un buget dublu față de anul trecut, aproximativ 116.000 de euro.
Pavilionul național are o suprafață de 102 mp și găzduiește 17 co-expozanți, dintre care 14 agenți economici și 3 asociații de promovare . La stand sunt promovate, astfel, circuitele culturale, care dezvăluie bogăția istoriei și tradițiilor locale, și turismul în natură, care atrage privirile către peisajele pitorești ale României.
Totodată, sunt prezentate destinațiile de tip city break, în inima unor orașe captivante, și turismul rural, care dezvăluie autenticitatea și ospitalitatea comunităților locale. Mai mult, vizitatorii sunt invitați să îmbrățișeze și aventura, prin oferta turismului activ din țara noastră, dar și să se relaxeze în stațiunile balneo și balneoclimatice.
Organizat de consorţiul IFEMA Madrid, Târgul Internaţional de Turism de la Madrid este în continuă expansiune, mai ales în ceea ce priveşte prezenţa internaţională, bucurându-se în 2024 de reprezentarea oficială a unui număr suplimentar de 20 de state faţă de 2023. Potrivit organizatorilor, FITUR este cel mai important târg din lume în ceea ce priveşte numărul de participanţi şi vizitatori. Ediţia din acest reuneşte în total 9.000 de companii participante, 152 de ţări, inclusiv 96 de reprezentanţe oficiale de destinaţie, şi 806 expozanţi.