Emoțiile resimțite sunt printre cei mai puternici factori motivaționali atunci când luăm o decizie, fapt valabil și în cazul alegerii produselor cu beneficii raționale, precum asigurările de viață. Conform unui studiu recent realizat, 7 din 10 români consideră că responsabilitatea față de cei dragi se materializează inclusiv prin produse precum asigurarea de viață.
Percepția Asigurărilor de Viață în 2024
Studiul arată că asigurarea de viață este asociată cu sentimente pozitive, cum ar fi siguranța, optimismul și libertatea, direct legate de factorii motivaționali. Aproape 7 din 10 români văd o astfel de poliță ca pe o investiție și „liniște sufletească” față de viitorul lor și al celor dragi. Mai mult, 6 din 10 consideră că aceste produse sunt dovada unei percepții optimiste asupra vieții.
Optimism Crescut Printre Cei Care dețin Asigurare de Viață
Clienții care dețin asigurări de viață sunt mai optimiști când vine vorba de situația lor actuală și de viitorul lor. Același studiu a evidențiat că asigurații fac mai multe planuri de viitor și se simt mai mulțumiți cu ei înșiși.
Despre Studiu și Companii Implicate
Studiul a fost realizat de către Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac Asigurări, pe un eșantion reprezentativ de 603 respondenți, din mediul urban, cu educație și venit peste medie și cu vârsta între 30 și 50 de ani.