Iarna aceasta este mai blândă pentru 40 de copii din familii defavorizate, grație unei campanii lăudabile, organizată de Fundația Bucuria Darului, finanțată și sprijinită îndeaproape de Alphaville Arena. Astfel, zeci de perechi de ghetuțe au ajuns, recent, la aceste familii din Oituz. I-au pregătit pe copii de bulgareală și de drumul neasfaltat până la școală, iar părinților le-au luat povara de a-i știi cu picioarele reci.
Dezvoltatorul imobiliar Alphaville Arena se implică constant în dezvoltarea comunității, prin sprijinirea celor care au puterea să schimbe viitorul în bine și sustin totodată, pe cei care se luptă constant pentru crearea unui scut împotriva sărăciei și susținerea creșterii nivelului de trai al familiilor cu situații financiare instabile.
Cei de la Alphaville Arena au afirmat, recent, că vor continua să investească în parteneriate echitabile cu organizațiile non-profit, asociațiile de persoane sau cu profesioniștii care au o viziune similară. Aceștia își doresc să rămână și în anul 2022 un pilon de susținere al proiectelor bine gândite care să asigure accesul noii generații la cunoștințe și modele pentru a aduce un plus de valoare și proiecte de responsabilitate socială, prin care comunitatea se poate dezvolta în siguranță.
Echipa Fundației Bucuria Darului s-a declarat copleșită de mobilizarea tuturor donatorilor din ultima lună, de faptul ca au putut ajunge în sute de gospodării, punând pe masă cele trebuincioase pentru câteva mii de suflete. În Brașov 500 de suflete, iar în satele din jur alte sute de pachete.
În România, conform statisticilor UE, 41,5% dintre copii trăiesc cu risc de sărăcie și excluziune socială, mult peste media Uniunii Europene, care este 24,2%. Sărăcia are un impact major asupra dezvoltării pozitive a fiecărui copil, incluzând, pe de o parte, accesul la educație, participarea la educație și mai departe angajabilitatea și întreaga dezvoltare a societății.