SEDA INVEST SRL anunţă lansarea procedurii de achiziţie “LUCRĂRI DE CONSTRUCȚIE PENTRU HALĂ NOUĂ DE PRODUCȚIE ȘI DEPOZITARE”. Procedura se va finaliza cu încheierea unui contract de execuție lucrări de construcții și instalații.
Ofertele se pot depune pentru execuția întregului obiectiv, cu respectarea tuturor cerințelor din documentația de atribuire.
Procedura de achiziție aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: Selecție de oferte conform procedurii interne nr. 523 / 01.10.2021.
Ofertanții interesați pot solicita Documentația de atribuire a procedurii de achiziție prin email la adresa: office@sedainvest.ro.
Ofertele se transmit prin poştă, curierat sau personal la sediul societății situat în jud. Brașov, Sat Prejmer, Comuna Prejmer, Strada PARIS, Nr. 26-32, Judet Braşov, Cod poştal: 507165, conform termenelor și condițiilor menționate în Documentația de atribuire.
Comunicarea rezultatelor derulării procedurii de atribuire vor fi transmise ofertanților după data de 19.11.2021.
De asemenea, vă rugăm să aveți în vedere că după data de 18.11.2021 nu mai sunt luate în calcul intențiile eventualilor ofertanți.
Pentru informaţii suplimentare, ofertanții se pot adresa persoanei de contact Albert Ani Sebastian, email: office@sedainvest.ro sau tel. 0268-333.126 până la data de 16.11.2021.