CEC Bank anunţă existenţa unor disfuncţionalităţi la tranzacţiile efectuate cu cardurile şi menţionează că depune toate eforturile pentru remedierea problemelor în cel mai scurt timp posibil.
Potrivit unui comunicat de presă al băncii, clienţii pot retrage bani de la ghişeele băncii cu zero comision, potrivit Agerpres.
„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri şi la comercianţi funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienţilor noştri pentru disconfortul creat. Până la remedierea problemelor, clienţii pot efectua operaţiuni prin platformele de internet şi mobile banking şi pot retrage bani din cont de la ghişeul băncii, fără comision de retragere numerar. În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităţilor sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepţii în unele agenţii). Lista cu toate unităţile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii, la adresa: https://www.cec.ro/sucursale. Clienţii băncii vor fi informaţi imediat ce problemele vor fi remediate”, se spune în comunicat.
CEC Bank este instituţia financiară cu cea mai lungă tradiţie. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi active de peste 36 miliarde lei, la sfârşitul primului semestru din 2020.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piaţa românească, care oferă o gamă completă de produse şi servicii persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporaţiilor mari, prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare, reţele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking şi phone-banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank, iar în luna noiembrie 2019, în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.