Brașovul ar putea participa și anul acesta la „Expo Real” în Munchen, pentru a atrage potențiali investitori și parteneri

Brașovul este deschis pentru investitori! Acesta este mesajul pe care l-a transmis orașul nostru și comunitatea de afaceri locală la ediția de anul trecut a Expo Real, de la Munchen.

Expo Real este cel mai mare târg comercial pentru imobiliare și investiții din Europa. Din 1998 este organizat de Messe München GmbH în terenul Messe München în fiecare an. Expo Real este cel mai mare târg comercial B2B din Europa. În 2019, Expo Real a acoperit o suprafață expozițională de 72.250 de metri pătrați.

„În 2022 ne-am prezentat drept o comunitate, una unită și deschisă către business, către investiții. Acest fapt a fost demonstrat prin implicarea financiară și logistică a unor reprezentanți importanți ai comunității de business din Brașov, atât în zona dezvoltatorilor imobiliari, cât și în zona hotelierilor sau a firmelor din industrie care susțin dezvoltările (link cu imagini de la ediția de anul trecut, în primul comentariu)

Atragerea de investiții ar trebui să fie o prioritate pentru orice oraș din România. Dar investițiile nu vin fără implicare din partea decidenților. De aceea, cred că e important pentru Brașov să participe și la ediția de anul acesta a Expo Real (a 25-a ediție)”, transmite primarul Allen Coliban.

Primarul Brașovului spune că s-ar bucura să vădă un parteneriat real între consilierii locali, indiferent de culoarea politică, și companiile brașovene care și-ar putea propune să meargă la Expo Real.

Citeste și:  DRDP Brașov: S-a acționat cu 102 utilaje și s-au răspândit 137 tone de material antiderapant

Ce înseamnă expunerea și potențialul participării la Expo Real 2023:

  • Minim 30 de întâlniri cu potențiali investitori și parteneri purtate în cele 3 zile de târg de către fiecare dintre entitățile prezente în stand;
  • Minim 20.000 de vizitatori în standul Brașovului, cu mențiunea că toți participanții din cadrul Expo Real sunt de la nivel de top management și investitori;
  • Minim 1 investiție majoră atrasă către Brașov pe un orizont de timp de 3 ani de la prima participare în cadrul târgului;
  • Minim 420 de prezentări despre Brașov și parteneri facilitate în stand, cu persoanele care solicită mai multe informații despre oportunitățile de colaborare;
  • Minim 100 de standuri ale altor orașe vizitate și analizate din perspectiva mesajului de comunicare, a poziționării strategice, precum și a oportunităților de investiții promovate;
  • Participarea la minim 3 evenimente în cadrul târgului, care să ne ofere informații strategic valoroase legate de nevoi și tendințe de piață.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.