Brașovul cucerește piața turistică asiatică printr-un webinar de succes

Brașovul a fost, zilele trecute, protagonistul unui eveniment online de anvergură, dedicat promovării județului în rândul agențiilor de turism și touroperatorilor din Asia. Organizată în parteneriat cu Vosaio Travel – unul dintre cele mai importante DMC-uri (Destination Management Company) din Asia pentru Europa – întâlnirea virtuală a reunit profesioniști din turism din unele dintre cele mai dinamice piețe emergente din Orientul Îndepărtat.

Cu birouri de vânzare în marile centre turistice și economice ale Asiei – de la Beijing, Shanghai și Guangzhou, până la Taipei, Seoul, Ho Chi Minh City, Bangkok, Kuala Lumpur, Jakarta, Singapore și Manila – Vosaio Travel acoperă un teritoriu vast și divers, oferind Brașovului o vizibilitate remarcabilă în fața unui public cu un apetit tot mai crescut pentru destinațiile europene.

Citeste și:  Jocul tradițional al urșilor, adus la Brașov de cetele din Leorda-Comănești

Evenimentul a atras un interes considerabil: din cei 471 de participanți înregistrați, nu mai puțin de 293 au fost prezenți live, implicându-se activ în discuții, adresând întrebări și explorând oportunitățile pe care Brașovul și întreaga regiune a Transilvaniei le oferă turiștilor.

Participanții vor primi diplome de participare și materiale-suport, inclusiv prezentările transmise de partenerii care nu au putut interveni în timpul alocat. În plus, numeroși parteneri au oferit premii atractive, cu scopul de a-i convinge pe reprezentanții agențiilor de turism să includă Brașovul în ofertele lor dedicate piețelor asiatice interesate de Europa de Sud-Est.

Acest webinar nu a fost doar o ocazie de promovare, ci și o confirmare a faptului că Brașovul are toate atuurile pentru a deveni o destinație de top pe harta turismului internațional. Iar drumul nu se oprește aici: inițiativa va continua cu două evenimente similare organizate de partenerii din Regiunea Transilvania – pe 13 august, în Mureș și Sighișoara, și pe 21 august, în Sibiu.

Citeste și:  Agenția BNR Brașov își deschide porțile pentru public vineri, 12 decembrie

Pentru organizatori, experiența a fost una încurajatoare, reafirmând ideea că turismul local merită sprijin susținut din partea autorităților publice, pentru ca destinații precum Brașovul să strălucească la nivel global.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.