Brașovul, în topul expedițiilor Pink Post

Operatorul privat de servicii poştale Pink Post a anunţat, marţi, că înregistrat, anul trecut, cel mai mare volum de trimiteri din rândul operatorilor privaţi de servicii poştale, conform studiului publicat recent de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). Astfel, compania a livrat anul trecut peste 386 milioane de trimiteri, încheind anul cu o cifră de afaceri de peste 16,6 milioane de euro.

Doar în 2018, Pink Post a livrat peste 100 milioane de trimiteri adresate, 4,5 milioane de plicuri cu confirmare de primire şi 10 milioane materiale de publicitate adresată, şi 280 milioane materiale publicitare neadresate.

”Ne bucurăm să fim din nou pe primul loc în topul operatorilor privaţi de servicii poştale în funcţie de numărul de trimiteri. Pentru că lucrăm cu un volum mare de trimiteri lunar, acest lucru ne responsabilizează să găsim cele mai bune soluţii de livrare pentru clienţii noştri. Din acest motiv, facem mereu investiţii pentru a lansa servicii noi, cum ar fi Express, Round şi Izzy, care ne permit să ne dezvoltăm şi să creştem de la an la an”, a declarat Diana Tudor, directorul comercial Pink Post.

Citeste și:  Polițiștii brașoveni, în campanie de informare pentru siguranța rutieră și utilizarea responsabilă a materialelor pirotehnice în perioada sărbătorilor

Dintre trimiterile poştale la nivel naţional de anul trecut, Pink Post a livrat cele mai mari volume în Bucureşti, Constanţa, Prahova, Braşov, Cluj şi Timiş. Pink Post este lider pe piaţa de servicii poştale private din România, cu o experienţă de 10 ani în domeniu.

Pink Post oferă clienţilor servicii poştale şi trimiteri în regim expres la nivel naţional. Compania dispune de o reţea teritorială de 60 de filiale, în cele mai importante oraşe din România, şi are în prezent peste 1.500 de angajaţi şi o flotă de peste 200 autovehicule.

2 thoughts on “Brașovul, în topul expedițiilor Pink Post

  1. Buna ziua,
    Ma numesc Cosman Monica si doresc sa va aduc la cunostinta ca facturile de la Electrica furnizare ajung cu mare intarziere.De exemplu pe luna august 2020 am primit azi, 11.08.2020 plicul cu factura, ce sa vedeti,scadenta la 11.08.2020,iar pe plic este tiparit;PREZENTAT LA 31.07.2020.
    ESTE POSIBIL ASA CEVA?
    Va rog sa luati masuri pentru a nu se mai intampla ,acesta nefiind singular.

  2. In batrani se spunea ca lauda de bine nu miroase a bine. Este valabil si in cazul firmei Pink Post. Cu toate ca are 1500 de angajati si o flota de peste 200 autovehicule calitatea serviciilor lasa foarte mult de dorit. Termenul de livrare catre destinatar a trimiterii postale este mult prea mare. Nu am la indemana un contract de prestare a serviciului postal dar, citand din memorie, acest termen este de 5 zile lucratoare, nu calendaristice. Practic cel putin o saptamana. De foarte multe ori nici acest termen nu este respectat . De foarte multe ori factura primita nu poate platii pana data scadenta cu consecintele legale, plata de penalitati.
    In aceste conditii ma gandesc sa renunt la primirea celor 6 facturi lunare prin posta alegand calea electronics.. Voi recomanda si altor persoane sa procedeze la fel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.