Braşovul va beneficia de promovare ca destinaţie turistică pe postul public de televiziune din Serbia. Campania va demara după sărbătorile de iarnă și prezintă Brașovul ca alternativă la staţiunile austriece de schi, după cum susține viceprimarul Brașovului, Mihai Costel.
O echipă de jurnalişti sârbi a filmat, săptămâna trecută, în stațiunea Poiana Braşov, pentru un material care prezintă obiectivele turistice din România.
„Sunt interesaţi de Braşov ca şi destinaţie turistică de iarnă. Au vizitat pârtiile de schi, şi chiar dacă vremea a fost favorabilă şi anul acesta nu s-a deschis deocamdată sezonul, au fost impresionaţi de domeniul schiabil din Poiană, de faptul că dorim să-l dezvoltăm. Au filmat partea de accesibilitate, de mobilitate, dar au fost interesaţi şi de obiectivele istorice ale Braşovului, au fost impresionaţi de Biserica Neagră, de strada Sforii, de Piaţa Sfatului. Vor reveni săptămâna viitoare pentru a încheia acest material, care se va da pe postul public de televiziune la o oră de mare audienţă, în prima zi după Anul nou”, a spus Costel.
Mihai Costel susține că iniţiativa a venit din partea sârbilor, respectiv de la preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a Serbiei.
„Avem prea puţini vizitatori din vecinătăţi şi dumnealor au spus că ar fi o destinaţie foarte bună pentru schi, ar putea o alternativă pentru Austria, nu au fost speriaţi de preţuri, au spus că sunt rentabile. Solicitarea mi-a venit mie personal, din partea preşedintelui CCI din Serbia, pe care l-am cunoscut în cursul unei vizite în această ţară. M-a contactat în urmă cu trei săptămâni şi mi-a spus că este o destinaţie pe care vor s-o promoveze în virtutea viitoarelor parteneriate”, a menţionat viceprimarul braşovean.