Sărbătorile de iarnă sunt un moment special pentru fiecare dintre noi, plin de magie, bucurie și, bineînțeles, momente petrecute alături de cei dragi. Anul acesta, Caravana Coca‑Cola vine să aducă și mai multă magie în orașul tău, iar Brașovul se află pe lista celor care vor trăi două seri cu adevărat fermecate! Caravana Coca‑Cola va fi prezentă în perioada 15-16 decembrie, lângă Parcul Nicolae Titulescu (Radisson), între 15:00 – 21:00.
Caravana vine cu experiențe mai captivante decât oricând și cu multe noutăți, menite să redea atmosfera de poveste a sărbătorilor de iarnă și să inspire bucuria de a face bine.
Moș Crăciun – personajul emblematic care întruchipează generozitatea, și Caravana care aduce zâmbete și emoție – sunt simbolurile prin care campania Coca-Cola de Crăciun celebrează, și anul acesta, bunătatea care se regăsește în fiecare dintre noi, sub mesajul ”Lumea are nevoie de mai mulți Moși Crăciun”.
Astfel, experiențele pregătite în jurul Caravanei sunt create pentru a oferi și mai multă inspirație pentru gesturile de bine, care dau naștere magiei de sărbători și nu numai.
Surpriza cea mai spectaculoasă oferită de Coca-Cola în acest sezon festiv o reprezintă ”caravanele alternative”. Anul acesta, o dronă, un ATV și o barcă se vor alătura camioanelor roșii. Coca-Cola va putea duce și mai departe emoția sărbătorilor de iarnă, inclusiv în diferite locuri mai izolate din țară, unde camioanele nu pot ajunge. Momentele inedite se vor desfășura pe parcursul lunii decembrie și au rolul de a atinge inimile consumatorilor cu un mesaj inspirațional: orice vehicul poate fi o Caravană de Crăciun, atunci când aduce daruri și bucurie, așa cum oricine poate fi un Moș Crăciun, răspândind generozitate.
”Campania Coca-Cola își propune să transforme fascinația pentru simbolurile acestui sezon în inspirație pentru a regăsi generozitatea și bunăvoința din noi înșine. Campania ne amintește că nu e nevoie să ai super-puteri, să porți un costum anume sau să circuli cu un vehicul special ca să le oferi bucurie celor din jur. Oricine dintre noi poate prelua misiunea lui Moș Crăciun și a Caravanei, prin gesturi de bunăvoință, la îndemâna oricui. Iar anul acesta, ne bucurăm să transmitem acest mesaj, oferindu-le consumatorilor din România și mai multe surprize și experiențe inedite, prin Caravana de Crăciun.” – Adrian Man, Marketing Director, Coca-Cola România.