Centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center ENGIE România vor fi închise luni, 24 iunie

Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE România vor fi închise astăzi, 24 iunie, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea,  serviciul de call-center național va fi indisponibil.

Clienții pot transmite solicitări online, prin intermediul formularului de contact și poate fi accesat direct pe site-ul companiei.

Informații utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației mobile MyENGIE, care poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Începând de marți, 25 iunie, centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul uzual de funcţionare, disponibil pe engie.ro.

Citeste și:  Compania Apa va continua investiţiile în modernizarea şi extinderea reţelelor de alimentare cu apă şi de canalizare din 12 localităţi braşovene

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.