
Aşteptăm alături de noi 3 funcţionari publici care doresc să se transfere la Consiliul Judeţean Braşov.
În momentul de faţă, instituţia noastră îşi desfăşoară activitatea cu un număr insuficient de angajaţi, ca urmare a aplicării succesive a măsurilor fiscal-bugetare anuale care au condus la suspendarea ocupării posturilor vacante. În prezent, potrivit prevederilor legale, problema deficitului de personal se poate rezolva prin intermediul transferurilor – pentru posturile vacantate în cursul anului 2025, precum şi prin scoaterea la concurs a posturilor unice.
În aceste zile, Consiliul Județean Brașov a dat publicităţii anunţul privind ocuparea prin transfer la cerere a 3 (trei) funcții publice vacante de execuție, şi anume:
– o funcție publică de execuție, de consilier, clasa I, nivel studii S, gradul profesional superior, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână, la Direcția Generală Drumuri Județene și Servicii Publice, Compartiment Investiții în Infrastructură Rutieră Județeană, Întreținere și Reparații Drumuri Județene;
– o funcție publică de execuție, de consilier, clasa I, nivel studii S, gradul profesional principal, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână, la Direcția Generală Drumuri Județene și Servicii Publice, Compartiment Realizare Documentații Tehnice pentru Investiții Publice și Monitorizarea Serviciilor Publice Comunitare;
– o funcție publică de execuție, de consilier, clasa I, nivel studii S, gradul profesional superior, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână, la Direcția Generală Drumuri Județene și Servicii Publice, Compartiment Gestionare, Urmărire Contracte Reparații, Reabilitare, Construcții Imobile din Domeniul Public al Județului Brașov.
IMPORTANT
Funcționarii publici interesați sunt aşteptaţi să depună dosarele până în data de 12 mai, ora 16:00, la Serviciul Resurse Umane Strategii de Informatizare din cadrul Consiliului Județean Brașov (B-dul Eroilor nr. 5, telefon 0268.410.777, persoană de contact Claudia-Magdalena Apopei (interior 447).
În 13 mai, rezultatul selecției solicitărilor depuse pentru transfer la cerere se va afișa pe site-ul Consiliul Județean Brașov www.cjbrasov.ro
Susținerea interviului va avea loc în 15 mai, ora 11:00, la sediul instituţiei.
Toate amănuntele privind condiţiile generale şi specifice pentru transfer, documentele necesare transferului, bibliografia şi tematica interviului, atribuţiile posturilor disponibile, precum şi cererea de transfer care trebuie completată de funcţionarii interesaţi sunt disponibile pe site-ul Consiliului Judeţean Braşov, aici: https://cjbrasov.ro/anunt-privind-ocuparea-prin-transfer…/