Din 16 mai, reîncep procedurile de reatribuire a locurilor de parcare rezidențiale

Din 16 mai, Primăria Brașov reîncepe procedurile de reatribuire a locurilor de parcare rezidențiale. Procedura a fost suspendată, începând cu 2020, din cauza restricțiilor privind reducerea răspândirii coronavirusului, și a fost reluată, pentru o perioadă, anul trecut. Pentru a crește eficiența desfășurării procedurii, dar și pentru a scădea timpul de derulare a acesteia, începând cu acest an reatribuirile nu se vor mai desfășura pe cartiere, ci pe zone mai mici.   

Primul cartier pentru care se va desfășura procedura de atribuire a locurilor de parcare rezidențiale este cartierul Florilor, care a fost împărțit în 4 zone.  

Astfel, în data de 16 mai, începând cu ora 9.00, în curtea interioară a primăriei sunt invitați brașovenii care doresc un loc de parcare și locuiesc pe străzile: Lămâiței între nr. 129-143 (partea impară), Crinului între nr. 70-75, Freziei și str. Zizinului nr. 90-102 – pentru locurile de sub pod.  

În 18 mai, tot de la ora 9.00, de asemenea în curtea interioară a primăriei, se va derula procedura pentru locurile de parcare rămase libere de pe străzile Zizinului nr.87-97 (partea impară), Lămâiței între nr.74-76, Aleea Mimozei, Aleea Violetelor, Aleea Magnoliei nr. 1, 3, 5. 

Citeste și:  Peste 104.600 de persoane şi aproximativ 45.200 de mijloace de transport au tranzitat fro­ntiera în ultimele 24 de ore

Brașovenii de pe străzile Zizinului între nr. 69-85 (partea impară), Panait Cerna, Parcul Mic, Salviei, Lalelelor, Lămâiței între nr. 58-66 (partea pară), Rozelor nr. 57, Aleea Magnoliei între nr. 2-16 (partea pară), Brândușelor și Bulevardul Alexandru Vlahuță între nr. 2 și 8 (partea pară) vor putea să închirieze un loc de parcare la procedura din data de 23 mai. 

Ultima procedură pentru închirierea locurilor de parcare din cartierul Florilor va avea loc în data de 25 mai, pentru brașovenii care locuiesc pe străzile: Bd. Alexandru Vlahuță nr.34-48 (partea pară), Mărgăritarelor, Bujorului, Hărmanului nr.70-74 și Rozelor (fără nr. 57). 

Următorul cartier pentru care se organizează procedură de atribuire este Astra II, zona dintre Calea București – Carpaților – Poienelor, unde se vor organiza mai multe sesiuni în perioada 31 mai – 15 iunie. Programul procedurilor poate fi consultat pe portalul primăriei, www.brasovcity.ro/servicii cetățeni/parcări/programări.  

Citeste și:  Academia Română respinge asocierea „pripită” a instituţiei şi a preşedintelui Ioan-Aurel Pop cu ideile suveraniste şi filoruse

Participanții vor prezenta cartea de identitate/buletin și certificatul de înmatriculare al autoturismului cu inspecția tehnică periodică valabilă, original sau copie/și documente necesare pentru obținere parcare, în cazul celor care nu le-au depus la primărie înainte de atribuire. 

Persoanele care nu pot participa la procedură pot delega o altă persoană, printr-o împuternicire scrisă de mână, anexând în copie cartea de identitate și certificatul de înmatriculare al autoturismului, cu inspecția tehnică periodică valabilă. 

La atribuire se va prezenta o singură persoană pentru fiecare apartament/spațiu comercial pentru care se solicită parcare.  

Documentele necesare pentru obținerea unui loc de parcare sunt: 

cerere

– documente privind domiciliul/reşedinţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparţinând asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire; 

– copie după Certificatul de înmatriculare al autovehiculului deţinut în proprietate sau în folosinţă; 

În cazul autovehiculului deținut în folosință solicitantul trebuie să depună documentele privind dreptul de folosinţă (utilizare) al autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat în formă autentică (cu excepţia rudelor de gradul I); 

Citeste și:  Șase cetăţeni străini, depistați ascunși de polițiștii de frontieră arădeni, în ultimele 24 de ore

În cazul în care solicitantul de depune o cerere – tip, trebuie să depună o declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public. 

În funcție de situație, solicitanții mai trebuie să depună la dosar: 

– certificat de încadrare într-o grupă de handicap (dacă e cazul); 

– dovadă că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii 189/2009 sau orice alte documente care dovedesc încadrarea în prevederile unor alte acte normative și Hotărâri ale Consiliului Local Brașov (dacă este cazul); 

– cuponul de pensii (soţ-soţie) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor (dacă este cazul); 

În acest moment, Primăria Brașov are în evidență 46.105 locuri de parcare din care ocupate sunt 40.122. 

Puteți consulta regulamentul de parcare pentru parcările de reședință aici.   

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.