Direcția de Asistență Socială Brașov informează opinia publică că în zilele de 30.11.2020 și 01.12.2020 nu se lucrează cu publicul.
Din data de 02.12.2020 se reia programul normal de funcționare în această perioadă, respectiv 08:00-17:00 cu pauze de dezinfecție 11:00-11:30 și 14:00-14:30. Programările se pot face de luni până vineri, cetățenii putând opta pentru 3 intervale orare diferite: 08:00-12:00, 12:00-14:00 și 14:00-17:00.
Facem prezenta informare întrucât în această perioadă se află mai multe campanii în derulare
și pentru a evita deplasarea beneficiarilor la sediul nostru în zilele nelucrătoare.
Totodată, pentru beneficiile și indemnizațiile care urmează să intre în vigoare începând cu luna decembrie 2020 vor fi procesate documentele care sunt transmise pe email, fax, poștă până în data de 27.11.2020, orele 17:00.
Direcția de Asistență Socială Brașov a analizat modul de desfășurare a activității și a creat pe site –ul instituției o secțiune specială destinată programărilor online www.dasbv.ro, la secțiunea programari online.
Precizăm, că Direcția de Asistență Socială Brașov este preocupată în permanență de găsirea unor mecanisme care să protejeze, în mod adecvat și cu prioritate, drepturile beneficiarilor, dar și de a lua măsuri pentru asigurarea igienei și a sănătății publice a cetățenilor și a angajaților.