Pentru suspendarea/ infirmarea temporară a măsurii de carantinare, solicitanții vor transmite pe adresele de e-mail dspbv@yahoo.com și cjcci.bv@gmail.com următoarele documente, în conformitate cu prevederile Hotărârii CNSU nr. 36/ 2020:
1. Cerere de suspendare temporară a măsurii de carantinare;
2. Date de contact: nr. telefon, adresa e-mail;
3. Copii ale documentelor de identitate ale persoanelor pentru care se solicită suspendarea temporară a măsurii de carantinare;
4. Data și, după caz, intervalul orar la care se intenționează trecerea prin punctul de frontieră (intrare/ ieșire);
5. Punctul de trecere al frontierei (intrare/ ieșire), după caz;
6. Mijlocul de transport folosit (auto personal – nr. de inmatriculare, transport în comun rutier sau feroviar, transport aerian – bilet de avion, etc.);
7. Contractul de muncă în afara țării, sau alt document echivalent, după caz;
8. Documente medicale justificative (dacă este cazul);
9. Dovada programării, cu data și ora, eventual interval orar, la medic pentru investigații/ tratamente sau proceduri medicale/ consultații medicale care nu pot fi amânate (dacă este cazul);
10. Dovadă programare, cu data și ora, eventual interval orar, la Primărie, Serviciul Pașapoarte, notar, sau alte instituții.
11. Documente care să dovedească celeritatea derogării de la măsura carantinării (certificat de deces sau alt document care să justifice solicitarea).