Romanian Dubai Business Council (RDBC) și Asociația pentru Dezvoltare Economică Bilaterală România – Emiratele Arabe Unite (APEB RO-EAU), organizații non-profit dedicate dezvoltării relațiilor comerciale dintre țara noastră și statul arab, anunță organizarea, pe 4 iulie, a unui nou eveniment destinat promovării Dubaiului ca destinație de afaceri pentru companiile locale. În cadrul sesiunilor online, experții RDBC și APEB RO-EAU vor prezenta principalele oportunități de business oferite de mediul de afaceri din Dubai firmelor din România, precum și o serie de licitații din mai multe sectoare de activitate deschise pentru companiile internaționale.
„Dubai este destinația ideală de business pentru orice antreprenor român de succes care dorește să-și extindă prezența pe piețele internaționale. Investițiile în Dubai oferă numeroase avantaje față de alte regiuni globale, iar autoritățile din Emiratele Arabe Unite sprijină consistent companiile străine prin facilități fiscale, taxe reduse, asistență logistică etc. Prin intermediul Romanian Dubai Business Council și al Asociației pentru Dezvoltare Economică Bilaterală România – Emiratele Arabe Unite, companiile românești pot valorifica numeroasele oportunități de afaceri din această țară și cu precădere din Dubai, unde guvernul are în plan o creștere a investițiilor private în următorii 10 ani“, a declarat Genoveva Turcu, președintele al RDBC și al APEB RO-UAE.
Asociația pentru Dezvoltare Economică Bilaterală România – Emiratele Arabe Unite funcționează ca o punte de dialog între mediul de afaceri din țara noastră și cel din Emiratele Arabe și are ca scop facilitarea, promovarea și dezvoltarea schimburilor comerciale dintre cele două state.
În cadrul evenimentului virtual, organizat pe 4 iulie, de către RDBC și APEB RO-UAE, vor fi explicate și detaliate oportunitățile de afaceri oferite de Dubai companiilor din România.
Prezentările, care vor include informații despre politicile de sprijinire a investițiilor străine în Dubai, finanțările disponibile, legislația de afaceri, licitațiile deschise companilor internaționale etc., vor fi susținute de către:
– Genoveva Turcu, președinte RDBC și APEB,
– Cosmin Cristal, manager de investiții în cadrul Departamentului de atragere de investiții al Camerei de Comerț și Industrie Dubai,
– Mihaela Tudor, vicepreședinte al European Women’s Association (EWA),
– Valerică Tudor, vicepreședinte APEB,
– Oana Radu, vicepreședinte RDBC.
Pentru participarea la evenimentul organizat de RDBC și APEB RO-UAE pe 4 iulie, înregistarea este disponibilă aici.
Roadshow pentru comaniile românești interesate de investițiile în Dubai
Pentru a veni în sprijinul companiilor locale care vor să intre pe piața din Emiratele Arabe Unite, RDBC a organizat în perioada 22 mai – 1 iunie 2024, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie din Dubai, și primul roadshow din țara noastră, la care au participat 20 de companii autohtone. Evenimentul face parte din strategia de expansiune globală a EAU, care vizează consolidarea poziției Dubaiului ca hub global de afaceri și facilitează accesul companiilor românești prin intermediul unei rețele extinse în peste 50 de țări.
„Acest prim roadshow organizat în România a fost un real succes și ne bucurăm să vedem un interes atât de mare din partea companiilor românești care doresc să exploreze și să investească în EAU și în Dubai în special. Avem deja mai multe firme pe lista de așteptare pentru următoarea vizită a delegației Dubai Chambers în țara noastră și sunt convinsă că România va juca un rol foarte important în următorii ani în ceea ce privește investițiile în această țară. Parteneriatul meu cu Dubai Chambers este un pilon esențial care oferă antreprenorilor români oportunitatea de a participa la o rețea de networking puternică, cu oameni de afaceri influenți și membri ai structurilor guvernamentale“, a mai precizat Genoveva Turcu.
Delegația Dubai Chambers care a participat la roadshow-ul organizat de RDBC a fost alcătuită din oficiali din cadrul Departamentului de atragere de investiții al Camerei de Comerț și Industrie Dubai.
În cadrul inițiativei au participat 20 de firme din România, cu cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro din diverse domenii de activitate și care au în plan dezvoltarea activității pe piețele externe. Printre participanți s-au numărat companii precum Teilor, Electroprecizia, Cris-Tim, Transavia, Teraplast, Impetum Group sau CIS Gaz.