În atenția beneficiarilor cardurilor de energie!

𝐎𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐫𝐚̆𝐬𝐩𝐮𝐧𝐬 𝐥𝐞𝐠𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐝𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐢𝐞 poate fi obținut apelând 𝐧𝐮𝐦𝐚̆𝐫𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝟎𝟑𝟏𝟗𝟗𝟔𝟔, pus la dispoziție de Poșta Română și disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.

Direcția de Asistență Socială Brașov poate soluționa 𝐃𝐎𝐀𝐑 𝐬𝐨𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐟𝐞𝐜𝐭𝐮𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐚𝐧𝐜𝐡𝐞𝐭𝐞𝐢 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥𝐞 în cazul în care cardul de energie 𝐍𝐔 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐞𝐦𝐢𝐬, 𝐢𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐫𝐮𝐥 𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐢̂𝐧𝐬̦𝐭𝐢𝐢𝐧𝐭̦𝐚𝐫𝐞 că nu este eligibil deoarece venitul său depășește plafonul de 2.000 lei net lunar/membru/locul de consum. În acest caz, solicitarea de efectuare a anchetei sociale trebuie să fie însoțită de înștiințarea primită de beneficiar.

Citeste și:  Peste 300 de sesizări cu privire la săvârşirea unor fapte care contravin legislaţiei electorale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.