Kronospan, prima societate din Brașov care își transportă angajații în mod legal

Prima companie care își transportă angajații legal în municipiul Brașov este Kronospan. Astfel, în ședința Comisiei de Circulație de ieri, a fost avizată solicitarea SC Vlani Trans SRL, firma care asigură transportul angajaților pentru Kronspan. Asigurarea acestor servicii de transport se face cu autobuze Euro IV. Traseul avizat de comisie este Traseul:

Dus: Strada Carpaților – Strada Poienelor – Bulevardul Saturn – Bulevardul Alexandru Vlahuță – Bulevardul Gării – Strada Aurel Vlaicu – Bulevardul Griviței – Strada Stadionului – Strada Lungă – Calea Feldioarei – DN 13 – Strada Strunga Mieilor – Sediul Societăţii Kronospan Trading SRL. Întors: Sediul Societăţii Kronospan Trading SRL – Strada Strunga Mieilor – DN 13 – Calea Feldioarei -Strada Lungă – Strada Stadionului – Bulevardul Griviței – Strada Aurel Vlaicu – Bulevardul Gării – Bulevardul Alexandru Vlahuță – Bulevardul Saturn – Strada Poienelor – Strada Carpaților.

Citeste și:  România a primit avizul formal al OCDE în domeniul politicilor educaţionale

Preluarea angajaților se va face din următoarele stații: Dus: Staţia Poienelor – Staţia Panait Cerna – Staţia Plevnei;

Întors: Staţia Vlahuţă – Staţia Gemenii – Staţia Poienelor. Cel târziu, la începutul săptămânii viitoare această companie de transport persoane în regim special își va putea ridica avizul pentru traseu și oprirea în stații. Deocamdată, din cei aproximativ 15 operatori de transport în regim special, doar această companie, Vlani Trans, a depus solicitare.

O parte dintre operatori, care dețin mijloace de transport vechi, Euro II, și nu au depus încă solicitări, motivează acest lucru prin faptul că acest regulament le impune ca, începând cu anul 2020 să circule în municipiul Brașov cu mijloace de transport persoane minim Euro IV.

Citeste și:  S-a terminat Yellowstone: ce urmează?

Având în vedere Planul privind calitatea aerului, aprobat de Consiliul Local și avizat de Ministerul Mediului, plan care are o componentă importantă referitorare la reducerea poluării produsă de circulația autovehiculelor, această decizie, de a interzice, începând cu anul 2020, circulația mijloacelor de transport persoane în regim special cu motorizare sub Euro IV, nu face altceva decât să se încadreze în această strategie.

Având în vedere strategia municipalității de a moderniza parcul auto al RAT BV, astfel încât în următorii ani mijloacele de transport în comun vor fi Euro VI sau electrice, pentru a reduce poluare, nu ar fi normal ca mijloacele de transport în comun cu regim special să fie cu motorizare Euro II sau III și să polueze orașul în continuare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.