Lensa.ro, magazin românesc online de optică fondat în 2013, a deschis un nou magazin specializat, la Braşov, acesta fiind al şaptelea showroom din reţea, şi anunţă că va deschide noi locaţii şi anul viitor.
”Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis un nou magazin specializat, la Braşov, cu un spaţiu de vânzare de 140 de metri pătraţi. Acesta este al şaptelea showroom din reţea” a anunţat compania.
Anul acesta, magazinul românesc de optică Lensa.ro a mai inaugurat patru showroom-uri, în oraşele Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Craiova. Cu noul magazin de la Braşov, totalul investiţiilor din România ajunge la 450.000 euro.
Două cabinete de consultaţii oftalmologice şi peste 1.000 de perechi de ochelari sunt expuse pe rafturile noului magazin din Braşov.
„Am deschis magazinul de la Braşov luna aceasta, fiind cel de-al patrulea showroom inaugurat în acest an. Vom continua investiţiile şi în anul următor cu noi magazine pe care le vom deschide în ţară”, a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
Investiţia din Braşov este în jur de 50.000 euro.
De asemenea, în perioada 9-15 noiembrie, Lensa vine cu reduceri de până la 80% la ochelari de soare, rame de vedere, lentile de contact şi lentile colorate. În plus, în showroom-urile Lensa reducerile la ramele de vedere pot ajunge la 100%, pentru ochelarii de vedere achiziţionaţi în magazine. Spre exemplu, orice achiziţie de ochelari progresivi cu lentile Essilor sau Hoya au orice ramă gratuită, la alegere.
„În fiecare an, în perioada de Black Friday cererea pentru ochelari de soare şi lentile de contact se dublează sau chiar triplează. Românii preferă să cumpere când sunt reduceri substanţiale de preţuri”, a precizat Florin Niţă, marketing manager la Lensa.ro.
Lensa.ro se aşteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 9 milioane de euro din comerţul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate şi lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro.
Lensa.ro este un brand românesc deţinut de antreprenorii Daniel Crăciun şi Florin Niţă, înregistrând peste 200.000 de comenzi anual.