Lidl donează 3 mil. lei pentru construirea primului depozit propriu al Rețelei Băncilor pentru Alimente

În perioada 1–21 decembrie 2025, Lidl România a derulat în magazine o inițiativă dedicată susținerii Rețelei Băncilor pentru Alimente, prin care gesturile simple ale clienților au fost transformate în sprijin concret pentru ONG. Astfel, fiecare kilogram de portocale achiziționat în magazinele Lidl contribuie direct la construirea primului depozit propriu al Rețelei, în localitatea Cordun din județul Neamț. Mobilizarea clienților a făcut posibilă o donație totală de 3.000.000 de lei, destinată acestui spațiu logistic, un proiect esențial pentru sprijinirea comunităților vulnerabile și pentru reducerea risipei alimentare.

Depozitul de la Cordun reprezintă o investiție strategică în dezvoltarea operațională a Rețelei Băncilor pentru Alimente, facilitând colectarea, sortarea și distribuția eficientă a alimentelor salvate. Prin crearea acestui depozit logistic, Rețeaua Băncilor pentru Alimente va putea răspunde mai organizat       și mai eficient situațiilor sociale critice, contribuind la reducerea risipei alimentare și la sprijinirea persoanelor vulnerabile.

Citeste și:  Guvernul a adoptat „ordonanța-trenuleț”. Pensii și salarii înghețate, salariul minim crește din iulie 2026, reduceri de cheltuieli și schimbări fiscale

Lidl și-a asumat un angajament pe termen lung în susținerea Rețelei Băncilor pentru Alimente. Partener fondator al acesteia, Lidl România sprijină încă din 2016 dezvoltarea rețelei, contribuind la începerea activității fiecărei Bănci regionale, la acoperirea unei părți din costurile de funcționare și la dezvoltarea infrastructurii necesare.

Din 2016 și până în prezent, compania a investit aproximativ 4 milioane de euro în rețea și a redistribuit peste 3500 tone de produse, iar prin campania desfășurată în perioada 1–21 decembrie, sprijinul a fost completat de o donație de 3.000.000 de lei, destinată construirii primului depozit propriu al Rețelei Băncilor pentru Alimente. Lidl România reconfirmă astfel rolul activ pe care îl are în susținerea comunităților care au cea mai mare nevoie de sprijin, prin inițiative care se înscriu în obiectivul companiei de a răspunde unor nevoi sociale urgente și de a contribui la dezvoltarea unor soluții sustenabile, cu impact pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.