
În urma discuțiilor purtate cu cei implicați direct în activitățile comerciale, administrația locală din Râșnov a înțeles ce trebuie îmbunătățit și a decis să vină în sprijinul cetățenilor și al mediului economic printr-o serie de modificări importante aduse prin Regulamentul privind comercializarea produselor și serviciilor de piață în orașul Râșnov.
Prin noul regulament, care va intra în vigoare de anul viitor, s-au introdus metode de simplificare a documentației necesare pentru obținerea Acordului si Autorizatiei de funcționare.
- Nu vor mai fi solicitate in copie avizele instituțiilor responsabile (ISU, DSP, DSV, Mediu etc.).
- Acordul si Autorizatia de funcționare nu vor mai fi valabile doar un an. Ele vor fi eliberate pe o perioadă nedeterminată.
- Va fi necesară doar o avizare anuală, printr-o procedură mult mai simplă și rapidă.
Aceste modificări vor fi aplicate pentru de a reduce birocrația și pentru a sprijini activitatea economică locală, au transmis reprezentanții Primăriei Râșnov.
