Organizația Germană pentru Turism celebrează turismul sustenabil cu o proiecție pe Palatul Parlamentului

Germania continuă promovarea turismului sustenabil printr-un proiect inovator la festivalul iMapp București, cel mai mare eveniment de video mapping din lume. Acest parteneriatdintre Organizația Germană pentru Turism (GNTB) și iMapp, reprezintă o inițiativă unică prin care Germania își reafirmă angajamentul față de inovație, sustenabilitate și artă. Germania se prezintă la iMapp ca destinație turistică, ce explorează granițele creativității și ale tehnologiei, într-o campanie care îmbină viitorul turismului cu conștiința ecologică și digitalizarea.

Inovație: Parteneriat exclusiv la iMapp Bucharest – Winners League 2024

Germania devine prima destinație turistică care își unește forțele cu iMapp București, festivalul recunoscut la nivel global pentru proiecțiile spectaculoase de video mapping. Proiecția spectaculoasă a Germaniei la iMapp va transforma fațada Palatului Parlamentului, cea mai mare clădire administrativă din Europa și a doua ca mărime din lume, într-o pânză imersivă de 23.000 de metri pătrați, în fața unui public estimat la peste 50.000 de persoane în Piața Constituției. Acest parteneriat reprezintă un moment important pentru Germania, fiind o oportunitate rară de a atrage atenția asupra culturii sale bogate și a angajamentului față de viitorul sustenabil al turismului.

“Pentru turiștii români, Germania se menține în top 3 destinații externe preferate, iar acest lucru ne face foarte mândri. Cu toate că românii au legături culturale puternice cu zona latină a Europei, suntem bucuroși că Germania rămâne în topul preferințelor lor. Parteneriatul nostru exclusiv cu iMapp este o oportunitate unică de a prezenta nu doar frumusețea culturală și peisajele Germaniei, ci și angajamentul nostru față de un turism sustenabil, printr-o proiecție spectaculoasă și o expunere globală fără precedent.” a declarat Cristian Sallai

Artă: Germania, promovată prin video mapping de ultimă generație

Proiecția 3D,cu o durată de 2 minute și 30 de secunde, îmbină inovația și tehnologia pentru a crea o experiență vizuală unică. Clipul surprinde peisajele naturale si monumentele emblematice ale Germaniei și încurajează publicul să călătorească mai responsabil și să își prelungească sejururile, pe fundalul melodiei „Stay a little bit longer”, parte integrantă a campaniei. Acest clip a fost realizat de o echipă de artiști locali, sub coordonarea generală a lui Tiberiu Irimia, un artist talentat pe care îl puteți descoperi mai în detaliu aici.

Citeste și:  Ce înseamnă frauda la vot?

O oportunitate unică de expunere internațională

Prezența Germaniei la iMapp Bucharest – Winners League 2024 este o oportunitate unică de a expune mesajele-cheie ale campaniei în fața unei audiențe globale. Tema centrală a festivalului este Legacy, o celebrare a diversității culturale și a poveștilor comune care ne unesc. În acest context, Germania își reafirmă statutul de lider în turismul internațional sustenabil, punând accent pe inovație și pe respectul față de mediu, aliniindu-se cu valorile festivalului și cu ideea de a lăsa o moștenire pozitivă pentru viitor.

De asemenea, participarea la iMapp asigură o expunere masivă organică: sute de clipuri video vor fi postate pe rețelele sociale, în timp ce știri de prime-time pe principalele canale de televiziune naționale vor transmite proiecția către milioane de spectatori.

Citeste și:  Ce pățești dacă împiedici pe cineva să voteze?

Încurajarea turismului sustenabil și prelungirea sejurului

Germania dispune de una dintre cele mai eficiente infrastructuri turistice pentru turism de agrement: 14 localităţi din Germania sunt certificate ca destinaţii de călătorie sustenabile, peste 1.300 de opţiuni de cazare sunt certificate pentru o vacanţă sustenabilă şi peste 5.800 unităţi oferă cazare pentru biciclişti de tipul „Bed & Bike”. Mesajul campaniei „Stay a little bit longer” vine în întâmpinarea celor care doresc să petreacă mai mult timp în Germania, pentru a explora pe îndelete oferta diversă de călătorii sustenabile.

De la orașe și regiuni sustenabile, până la cazări care respectă standardele de mediu, Germania demonstrează cât de relaxantă și ecologică poate fi o vacanță în această țară. O treime din suprafaţa Germaniei este sub protecţie specială, ca Parc Natural sau Parc Naţional: 16 parcuri naţionale, 104 parcuri naturale, 16 rezervaţii ale biosferei UNESCO. În Germania sunt 300.000 km de trasee marcate de mers pe jos, peste 76.000 km de trasee pentru biciclete şi 350 de staţiuni balneare certificate. Aceste rute sunt întinse pe întreg teritoriul Germaniei şi sunt extrem de diverse. Traversează zone rurale sau urbane şi facilitează experienţe culturale şi culinare deosebite.

Acest eveniment unic va pune accent pe experiențele noi pe care turiștii le pot descoperi, încurajându-i să își prelungească sejurul pentru a savura la maxim tot ce are de oferit Germania.

Premiu pentru publicul iMapp

Pentru a aduce și mai aproape experiența de a călători în Germania, Organizația Germană pentru Turism oferă un premiu special pentru toți cei care vor vota lucrările din concurs în cadrul iMapp. Premiul constă într-un bilet de avion dus-întors și două nopți de cazare pentru două persoane în Berlin, unul dintre cele mai fascinante orașe europene, recunoscut pentru mixul său de cultură, inovație și sustenabilitate.

Citeste și:  Ce te costă mita electorală?

Despre iMapp București 2024

iMapp București este cel mai mare eveniment de video mapping din lume, fiind unul dintre primele șase concursuri internaționale de proiecții 3D. Germania se va prezenta ca cea mai bună destinație turistică sustenabilă în fața celor peste 50.000 de spectatori prezenți la fața locului și a milioanelor de oameni care vor urmări evenimentul online și prin canalele media. Expunerea campaniei va genera o promovare exponențială prin eforturi organice, clipul video fiind proiectat pe una dintre cele mai mari fațade din Europa, Palatul Parlamentului.

Despre GNTB

Organizația Națională Germană pentru Turism (GNTB) lucrează în numele Ministerului Federal pentru Afaceri Economice și Acțiune Climatică pentru a reprezenta Germania ca destinație turistică și este finanțată de Minister în conformitate cu o decizie luată de Bundestag-ul German. Colaborând strâns cu industria turistică germană, parteneri din sectorul privat și asociații comerciale, GNTB dezvoltă strategii și campanii de marketing pentru a promova imaginea pozitivă a Germaniei în străinătate ca destinație de călătorie și pentru a încuraja turiștii să viziteze țara.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.