Participarea României la târgul internațional de turism din Viena: O incursiune autentică în tradiții și destinații turistice românești

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a promovat cu succes destinația turistică „România, la târgul internațional de turism Ferien Messe din Viena, Austria, care a avut loc între 14 și 17 martie 2024.

Standul României, cu o suprafață de 80 mp, a atras un număr mare de vizitatori, atât profesioniști din domeniul turismului, cât și public larg. 13 co-expozanți au prezentat diverse oferte turistice, de la sejururi montane și balneare la circuite culturale și city-break-uri.

Accesibilitatea destinațiilor românești a fost un punct forte al prezentării, fiind evidențiate zborurile directe din Viena către București, Sibiu, Cluj-Napoca și Iași.

Tradițiile românești au fost, de asemenea, în centrul atenției. Vizitatorii au putut degusta produse tradiționale românești, inclusiv vinuri și bere, și au putut admira demonstrații de încondeiere a ouălor, susținute de un meșter popular din Suceava.

Citeste și:  Influenceri plătiți să facă propagandă electorală pe TikTok. Când devine ilegală campania politică din online?

Prima zi a târgului a inclus o sesiune exclusivă dedicată jurnaliștilor și reprezentanților din industria turistică austriacă, cu scopul de a facilita colaborarea și parteneriatul.

O recepție specială, găzduită de Ambasada României în Republica Austria, a reunit jurnaliști și agenții de turism austrieci, oferind o platformă pentru inițierea de parteneriate durabile în domeniul turismului.

Participarea României la Ferien Messe 2024 a fost un succes, contribuind la promovarea țării noastre ca o destinație turistică atractivă și autentică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.