Pe cine contactezi dacă ai fost victima unei fraude

Perioada sărbătorilor aduce bucurie, dar și un val crescut de activități online: cumpărături, rezervări sau donații. În acest context, este esențial să fim vigilenți și să știm cum să reacționăm în cazul unei posibile fraude cibernetice.

🙋‍♀ Un comportament informat presupune recunoașterea semnelor de fraudă, luarea de măsuri imediate pentru limitarea pagubelor și raportarea incidentului către autoritățile competente.

📞 În cazul unei tentative de fraudă online, apelează numărul unic 1911 sau raportează incidentul pe platforma 👉pnrisc.dnsc.ro pentru a primi sprijin specializat din partea experților DNSC.

🛡 Gestionarea corectă a acestor situații contribuie nu doar la protecția individuală, ci și la construirea unui ecosistem digital mai sigur și mai rezilient pentru toți.

Citeste și:  Palatul Parlamentului – iluminat în mov pentru marcarea Purple Night Romania

👉 Află mai multe sfaturi utile pe: https://sigurantaonline.ro/ce-fac-in-caz-de-frauda/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.