Primăria a transformat Brașovul într-un SMART-CITY

De cateva zile, aplicatia pentru mobil a Primăriei Brasov, my brasovcity, ofera noi servicii electronice cetatenilor, pe langa raportarea incidentelor. Acestea sunt: directionare spre locurile de parcare publice, cu ajutorul navigatorului instalat pe telefon (de ex. google maps); directionare spre instituțiile locale, cu ajutorul navigatorului instalat pe telefon (de ex. google maps); posibilitatea plătii impozitelor si taxelor si verificarea obligatiilor de plata. La acestea se adauga: programari on-line pentru buletine, eliberarea permiselor de libera trecere on-line, automat, căutare documente in registratură, evenimente, traseele si orarul RAT, reincarcare carduri RATBV.

Aplicația Mybrasovcity, disponibilă gratuit în magazinul de aplicații pentru sistemele de operare iOS și Android, a fost actualizată și oferă acum utilizatorilor un acces mai larg la serviciile on-line puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Brașov.
„Până acum, aplicația oferea doar informații culturale și oferea posibilitatea utilizatorilor de a accesa harta incidentelor, astfel încât aceștia puteau să sesizeze diferite lucruri care necesitau intervenția noastră, cum ar fi probleme de salubrizare, gropi, nefuncționarea unor becuri din sistemul de iluminat etc. Odată cu această nouă versiune, cetățenii înregistrați pot accesa o serie mai largă de servicii, unele oferite până acum doar de portalul www.brasovcity.ro – cum ar fi de exemplu situația taxelor și impozitelor și posibilitatea de a le plăti on-line, sau obținerea permiselor de liberă trecere, sau integrarea totală a serviciilor e-funcționar, din portal, în aplicația mobilă – altele cu totul noi, cum ar fi afișarea parcărilor care se află în apropierea utilizatorului, sau afișarea și direcționarea acestuia către diferitele direcții, servicii și instituții publice din subordinea Consiliului Local. Este o aplicație foarte utilă, am ținut ca ea să fie un produs care să aparțină în totalitate Primăriei Brașov și cred că va face comunicarea dintre cetățean și primărie mult mai ușoară“, a declarat primarul George Scripcaru.

Citeste și:  România a primit avizul formal al OCDE în domeniul politicilor educaţionale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.