Primăria Brașov a început pregătirile pentru Târgul de Crăciun 2023

Primăria Brașov a intrat în linie dreaptă în ceea ce privește organizarea Sărbătorilor de iarnă și a Târgului de Crăciun. De astăzi și până în 6 octombrie, producătorii, meșteșugarii, artizanii și comercianții sunt invitați să se înscrie pentru a participa la Târgul de Crăciun din acest an.

Totodată, pentru a ne asigura că brașovenii și turiștii vor avea parte de un târg cu produse de calitate, diverse și la prețuri decente, departajarea participanților se va face ținând cont de aceste criterii.

Pentru a discuta despre modul de desfășurare a târgului, punctaj, tarife, îi invităm pe comercianții din centrul istoric și comercianții/producătorii care participă la târguri, la consultarea care va avea loc marți, 26 septembrie 2023, la ora 15:00, în format hibrid, fizic – în sala de Consiliu Local a Primăriei Brașov (în limita locurilor disponibile), respectiv online, pe Zoom*.

Citeste și:  Reuniunea de închidere a Programului România-Ucraina 2014-2020

Înscrierea pentru a participa la Târgul de Crăciun se va realiza în două etape:

  • Etapa 1, între 20.09 și 06.10.2023, presupune completarea formularului de participare și transmiterea documentelor necesare pentru participarea la această etapă** la adresa de email evenimente@pietepublice.ro;
  • Etapa 2, care se va desfășura între 17.10 și 23.10.2023, constă în trimiterea informațiilor suplimentare solicitate participanților declarați eligibili în etapa 1.

În cadrul târgului se vor comercializa produse alimentare ambalate, produse meșteșugărești și artizanale și produse alimentare preparate la fața locului.

Târgul de Crăciun din acest an va începe în data de 30 noiembrie, în aceeași zi când va avea loc și aprinderea iluminatului festiv în oraș, și se va încheia în data de 7 ianuarie.

Calendarul pentru desfășurarea Târgului de Crăciun 2023 este următorul, cu precizarea că acesta poate suferi modificări: 

  • 20 septembrie – 6 octombrie: înscriere etapa 1;  
  • 26 septembrie, ora 15:00: consultare publică cu privire la amenajarea Târgului de Crăciun;
  • 7 octombrie – 13 octombrie: verificarea eligibilității administrative; 
  • 16 octombrie: afișarea listei participanților eligibili + condițiile de participare (costuri, criterii, punctaj, modalitate de atribuire a căsuței/spațiului în funcție de punctaj) + solicitarea de informații și documente suplimentare către participanții eligibili (lista completă a produselor, dovada originii produselor, a tehnicilor de lucru, fotografii etc.);
  • 17 octombrie – 23 octombrie: înscriere etapa 2 – depunerea de către participanții eligibili a informațiilor și documentelor suplimentare solicitate;
  • 24 octombrie – 31 octombrie: evaluarea candidaturilor și întocmirea punctajului de către Comisia de Evaluare; 
  • 1 noiembrie – afișarea listei cu participanții declarați admiși; 
  • 1 noiembrie – 3 noiembrie: depunerea contestațiilor; 
  • 6 – 9 noiembrie: analizarea contestațiilor de către Comisia de contestații;
  • 10 noiembrie: afișarea listei finale a participanților admiși la Târgul de Crăciun BV 2023;
  • 13 – 20 noiembrie: realizarea plăților. Atenție! Neplata la termen va atrage de la sine eliminarea;
  • 21 – 22 noiembrie: atribuirea căsuțelor și întocmirea listei de permise de liberă trecere pentru autovehiculele cu care se va realiza aprovizionarea;
  • 25 – 26 noiembrie: predarea căsuțelor pe baza de proces verbal predare-primire;
  • 26 –  28 noiembrie – aprovizionarea și aranjarea finală a produselor în căsuțe;
  • 28 noiembrie – controale ISU, DSV, DSP, etc – La acest moment toate căsuțele trebuie să fie complete din punct de vedere al produselor, actelor, dotărilor pentru prevenirea incendiilor etc;
  • 30 noiembrie, ora 10:00 – deschiderea oficială a târgului;
  • 7 ianuarie, ora 20:00 – închiderea târgului. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.