
Primele trei luni ale anului 2025 au fost foarte active pentru Velonova Mirage, primul muzeu 3D din România. În perioada ianuarie-martie, acesta a atras circa 6.000 de vizitatori, față de aproximativ 5.000 în octombrie-decembrie 2024. În mod interesant, muzeul a reprezentat o destinație de petrecere a timpului liber nu doar pentru locuitorii Capitalei, ci și pentru români din toată țara – și, tot mai mult, chiar pentru străini. În luna martie, spre exemplu, ponderea acestora din urmă a ajuns la 17-19% din totalul vizitatorilor.
„Anul acesta ne-am bucurat de o activitate intensă la Velonova Mirage, fapt ce credem că reprezintă o confirmare a viabilității conceptului care stă la baza acestui proiect, unic pe piața din România. Așa cum ne-am așteptat, ponderea majoritară a publicului nostru este reprezentată în momentul de față de familiile cu copii, fapt pentru care cele mai vândute sunt pachetele ‘family’ din oferta muzeului. O tendință pe care am observat-o în ultima vreme a fost nu doar creșterea numărului de clienți din afara Bucureștiului, ci și influxul tot mai mare de vizitatori străini, în bună parte europeni – venind în România, aceștia sunt interesați, în mod firesc, de tot felul de experiențe inedite”, a declarat Cătălin Neacșu, Director General Velonova Mirage

Pentru lunile aprilie și mai, proprietarii Velonova Mirage se așteaptă ca numărul de vizitatori ai muzeului din zona centrală a Capitalei să se mențină la un nivel similar celui înregistrat în perioada ianuarie-martie. Pe timp de vară, însă, aceștia estimează o creștere semnificativă a traficului, ce s-ar cifra la circa 25% – și chiar mai mult.
„Pe baza experienței de anul trecut, ne așteptăm ca perioada de vară – în special lunile iulie și august, când copiii au vacanță de la școală – să fie cea mai bună pentru noi. Credem că vom avea o creștere consistentă a traficului, iar asta și datorită expunerii tot mai mari pe care o avem în social media, ce ne aduce un foarte bun feedback. Credem că vom reuși să depășim așteptările vizitatorilor noștri, cu atât mai mult cu cât până la vară mai avem câteva îmbunătățiri în plan, ce vor face ca experiențele oferite în cadrul muzeului să fie și mai interactive”, a mai spus Cătălin Neacșu, Director General Velonova Mirage.
Velonova Mirage reprezintă o destinație inedită de petrecere a timpului liber, având un deosebit potențial recreativ, dar și educativ. La începutul acestui an, proprietarii au investit 80.000 de euro în extinderea muzeului 3D, această sumă adăugându-se investiției inițiale, în valoare de peste 100.000 de euro. Muzeul are acum o suprafață vizitabilă de 600 de metri pătrați, iar fiecare cameră amenajată pentru vizitatori are o tematică diferită, oferind oportunități de fotografiere spectaculoase.
Despre Velonova Mirage
Amplasat în zona centrală a Bucureștiului (pe strada Constantin Mille, nr. 18), Velonova Mirage este primul muzeu 3D din București și, totodată, din România. Acesta a fost conceput ca o alternativă cu adevărat originală la variantele „clasice” de petrecere a timpului liber. Deschis vizitatorilor din mai 2024, muzeul oferă un mix inedit de artă și divertisment, atractiv pentru toate categoriile de public: familii cu copii, studenți și tineri profesioniști, dar, în cele din urmă, orice persoană interesată de experiențe neconvenționale.