
În perioada 18-22 aprilie 2025, Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE vor fi închise, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial.
Totodată, serviciul de call-center național va fi indisponibil în perioada menționată.
Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
De asemenea, clienții pot transmite solicitări online prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul companiei.
Programul normal de funcţionare al centrelor de relații cu clienții și al serviciul de call- center va fi reluat miercuri, 23 aprilie.
Despre ENGIE Romania
Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice.
ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2.3 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de 23.786 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 211 MW şi au peste 4.400 de angajaţi. Grupul ENGIE Romania a realizat investiții în valoare de 1.743 milioane de euro din 2005 până la 31 decembrie 2024.