Proiectul pentru digitalizarea activităţii Consiliului Judeţean Braşov a fost implementat

În perioada 6 septembrie 2019 – 5 martie 2022 județul Brașov, în calitate de beneficiar, a implementat proiectul „Îmbunătățirea procesului decizional și reducerea birocrației la nivelul Consiliului Județean Brașov”, cod SIPOCA 681 și cod MySMIS 128663. Proiectul a fost implementat în parteneriat cu Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Brașov. Scopul proiectului l-a constituit creșterea performanței administrației publice din Județul Brașov în domeniul planificării strategice.

Valoarea totală a proiectului a fost de 3.750.775,47 lei din care 3.657.759,96 lei – valoarea cofinanțării UE.

Prin intermediul proiectului s-au realizat următoarele obiective:

  • Elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Județului Brașov (SDDJB) 2021-2030 corelată cu planurile strategice de dezvoltare locale și sectoriale, precum și elaborarea unui Plan de Măsuri pentru implementarea Strategiei de Dezvoltare a Județului Brașov, bazat pe criterii de prioritizare a investițiilor, documente care au fost realizate de Agenția de Dezvoltare Durabilă  a Județului Brașov şi ulterior aprobate în cadrul plenului Consiliului Judeţean Braşov.
  • Elaborarea şi implementarea unei metodologii de monitorizare și evaluare a stadiului de implementare a SDDJB și a Planului de măsuri elaborat, document care a fost de asemenea realizat de Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Brașov.
  • Elaborarea unui Plan Strategic Instituțional al Consiliului Județean Brașov 2021-2023 care a fost aprobat de forul deliberativ judeţean.
  • Implementarea unei soluții informatice integrate (portal web, arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente, registratură electronică și management arhivă fizică de documente) care, începând cu luna februarie 2021, furnizează digital fluxurile de lucru de bază din cadrul Consiliului Județean Brașov.
  • Transferarea în mediul digital, prin procesul de retro-digitalizare, a arhivei Consiliului Judeţean Braşov conţinând documentele cu valoare operațională prezentă.
Citeste și:  Peste 1.450 situații de urgență, gestionate de pompierii militari în ultimele 24 de ore

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.