Reacția KFC în scandalul bacteriilor. Deciziile companiei afectează și unitatea din Brașov

KFC a reacționat în urma informațiilor apărute în presă. KFC România anunță că a demarat recent o investigaţie internă şi a decis oprirea tuturor maşinilor de gheaţă din toate restaurantele KFC din ţară până la finalizarea acesteia, după ce inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au descoperit bacteria Clostridium, bacterii coliforme şi enterococi (n.r. provenite din materii fecale) în gheaţa produsă de KFC.

Într-un comunicat, compania precizează că are proceduri stricte de management şi gestionare a gheţii, incluzând inspecţii zilnice, săptămânale şi curăţări periodice ale maşinilor de gheaţă. În plus, face teste independente frecvente ale gheţii în toate restaurantele sale.

„În decursul zilei de astăzi, 22.10.2019, am luat la cunoştinţă, din spaţiul public, de rezultatele buletinelor de analiză apărute ca urmare a controlului efectuat de ANPC în restaurantele KFC. Dorim să precizăm încă de la început că avem proceduri stricte de management şi gestionare a gheţii, incluzând inspecţii zilnice, săptămânale şi curăţări periodice ale maşinilor de gheaţă. În plus, realizăm teste independente frecvente ale gheţii în toate restaurantele noastre. Cu privire la rezultate prezentate de ANPC în spaţiul public, dorim să comunicăm că ne asumăm întreaga responsabilitate şi le cerem scuze clienţilor noştri pentru neplăcerile care ar fi putut să apară. În acest moment, am demarat o investigaţie internă pentru a determina cauzele care au condus la această situaţie ce ne-a surprins în mod neplăcut. Astfel, vă informăm că am decis oprirea tuturor maşinilor de gheaţă din toate restaurantele KFC din ţară până la finalizarea verificărilor interne”, se arată în comunicat.

Citeste și:  Brașovenii, invitați să admire icoane pe sticlă la Centrul Cultural Reduta până pe 10 ianuarie

KFC România dă asigurări că va aplica măsuri stricte pentru a combate şi a preveni astfel de situaţii în viitor.

„Pentru siguranţa consumatorilor, ne luăm angajamentul că vom aplica măsuri stricte pentru a combate şi a preveni astfel de situaţii în viitor. Dorim să precizăm că, în cadrul restaurantelor KFC, există deja proceduri de bună practică bazate pe principiile HACCP ce presupun un sistem riguros de analiză a riscurilor în punctele critice de control pe toate etapele lanţului alimentar. Avem un sistem de evaluare periodică la nivel de produse, furnizori şi procese pentru a ne asigura că toate standardele de calitate impuse prin lege sunt respectate”, precizează compania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.