Revoluție în retail: Intrarea unui nou lanț de magazine pe piața din România

O veste fantastică pentru locuitorii din România! A fost inaugurat un nou lanț de magazine în țară, aducând concurență directă pentru Mega Image, Lidl sau Profi.

Un nou jucător intră în competiție pe piața din România, aducându-se astfel în atenția consumatorilor. Good2Go, un concept de tip convenience, s-a lansat recent, dând astfel startul unei competiții serioase pentru Mega Image, Lidl sau Profi. Primul magazin a fost deschis în București, în Galeria Kaufland Drumul Binelui.

Cu planuri ambițioase, reprezentanții au anunțat intenția de a deschide încă 15 unități. Investiția inițială este de 1.000.000 de euro doar pentru anul 2024, dar pe termen lung, se urmărește dezvoltarea unei rețele extinse la nivel național.

Citeste și:  Castelul Bran își deschide porțile pentru "Noaptea Muzeelor"

Proiecțiile indică o cifră de afaceri de 37 milioane de euro până la finalul anului viitor. În plus față de deschiderea recentă din Capitală, Good2Go își propune să inaugureze 9 astfel de magazine până la sfârșitul lunii iulie.

Lanțul de magazine este deținut de Starlock Ltd, o societate comercială cu sediul în Cipru. Managerul general al companiei subliniază că există și oportunități pentru cei interesați să achiziționeze o franciză.

Potrivit reprezentanților acestui nou lanț de magazine, intrarea în rețea nu necesită investiții foarte mari.

„Oferim spre administrare antreprenorilor locali selecționați, spații comerciale premium și un concept de magazin extrem de bine poziționat prin selecția de produse, perfect adaptată nevoilor clientului modern. Avem un model de business atrăgător și un plan de dezvoltare solid, pe care suntem nerăbdători să-l punem în practică alături de parteneri de operare de cursă lungă, pe care să îi ajutăm să crească și să se dezvolte alături de noi. În plus, costul intrării în rețeaua Good2Go este accesibil în raport cu cel al unui sistem clasic de franciză, iar schema de remunerare este anume gândită pentru a stimula performanța în vânzări”, a declarat Cristian Costache.

Citeste și:  Pizzeria din România inclusă în topul celor mai bune 50 de pizzerii din Europa

În magazinul Good2Go, clienții pot găsi produse cu conținut caloric scăzut și alimente fără gluten la prețuri avantajoase, precum și batoane și shake-uri proteice, sucuri fără adaos de zahăr și biscuiți ecologici. Pe lângă acestea, sunt disponibile și obiecte non-alimentare, cum ar fi cele pentru art & craft.

De asemenea, clienții pot opta pentru sandvișuri, sucuri naturale, smoothie-uri sau băuturi răcoritoare pentru o gustare rapidă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.