Ședința Colegiului Prefectural Brașov sub conducerea prefectului Mihai Cătălin Văsii

Prefectul județului Brașov, Mihai Cătălin Văsii, a prezidat astăzi, alături de subprefecții Ambrus Izabella Agnes și Lucian-Victor Mija, ședința Colegiului Prefectural, cu următoarea ordine de zi:

1. Prezentarea Raportului de activitate pe anul 2024 al Companiei Naționale Poșta Română, de către reprezentanta C.N. Poșta Română – Sucursala Brașov.

2. Prezentarea și supunerea spre aprobare a Hotărârii nr. 1/2025 a Colegiului Prefectural Brașov, privind Programul pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice şi protecţia stării de sănătate a populaţiei în perioada premergătoare şi în timpul Sărbătorilor Pascale 2025.

***

1.

Reprezentanta C.N. Poșta Română – Sucursala Brașov a prezentat cele mai importante repere ale activității acestei companii în anul 2024. Astfel, anul trecut s-a înregistrat o creștere de 9% a cifrei de afaceri față de finalul anului 2023, ceea ce înseamnă o creștere de 150 de milioane de lei, Poșta Română ajungând la venituri totale de 1,78 miliarde lei.

Citeste și:  Via Transilvanica – „drumul care uneşte” se extinde cu mulţi kilometri în judeţul Braşov

Segmentul de curierat al companiei a marcat în 2024 un punct de cotitură important, înregistrând o creștere de 7,3% a veniturilor, după mai mulți ani de declin.

În decembrie 2024, numărul de salariați ai Poștei Române era de 20.929, față de 21.770 în decembrie 2023.

Numărul de salariați în administrația centrală din total salariați a reprezentat 1,7% în 2024, față de 4,8% în anul 2021, iar fondul de salarii alocat salariaților din administrația centrală a companiei a fost de 3,8% în 2024, față de 9,3% în 2021.

În anul 2024, Poșta Română a recâștigat volumele de trimiteri de corespondență din parteneriatele cu principalii clienți, ceea ce a însemnat o creștere a volumelor cu 43,4% la finele anului.

De asemenea, au fost câștigate 274 proceduri de achiziție servicii poștale în valoare totală de 521.000.000 lei.

Numărul clienților unici ai Poștei Române depășește 7.000.000.

2.

Membrii Colegiului Prefectural au aprobat, prin vot unanim, Hotărârea nr. 1/2025 a Colegiului Prefectural Brașov, privind Programul pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice şi protecţia stării de sănătate a populaţiei în perioada premergătoare şi în timpul Sărbătorilor Pascale 2025.

Citeste și:  România, debut cu dreptul în competiția mondială a măcelarilor

Pentru realizarea acestui Program, prin Ordin al Prefectului se constituie următoarele comisii mixte:

– Comisia pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice pe teritoriul judeţului Braşov, constituită din reprezentanţi ai Inspectoratului de Poliție Judeţean Brașov, Inspectoratului de Jandarmi Judeţean „Nicolae Titulescu” Brașov și Instituției Prefectului Județul Brașov.

– Comisia de control pentru supravegherea activităţii de desfacere în pieţele agroalimentare, supermarketurile și magazinele din județul Braşov, constituită din reprezentanţi ai Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Brașov, Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, Direcţiei de Sănătate Publică Brașov, Instituției Prefectului Județul Brașov, Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Țara Bârsei” al județului Brașov, Inspectoratului de Jandarmi Județean „Nicolae Titulescu” Braşov şi Inspectoratului de Poliție Judeţean, după caz.

Citeste și:  Autobuzele 140 (Brașov – Zărnești) vor circula pe un alt traseu până în 25 aprilie

Cele două comisii vor acționa în perioada 28.03.2025-22.04.2025.

Programul pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice şi protecţia stării de sănătate a populaţiei în perioada premergătoare şi în timpul Sărbătorilor Pascale 2025 cuprinde măsuri precum:

– Asigurarea ordinii publice pe timpul manifestărilor religioase

– Menținerea ordinii și siguranței publice pe traseele turistice adiacente stațiunilor montane

– Prevenirea și combaterea infracțiunilor și a indisciplinei în trafic, precum și diminuarea riscului producerii de accidente rutiere

– Asigurarea fluenţei circulaţiei rutiere pe drumurile publice

– Efectuarea de controale pe linia prevenirii și stingerii incendiilor în unitățile de cazare din județul Brașov

– Supravegherea condițiilor de desfacere a produselor agroalimentare

– Asigurarea asistenței medicale permanente de urgență în municipiul Brașov și în centrele de permanență organizate în localități ale județului

– Asigurarea funcționării în bune condiții a Serviciului Județean de Ambulanță Brașov și a SMURD.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Verificare anti-robot
FriendlyCaptcha ⇗

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.