Municipalitatea îi invită pe brașoveni să verifice valabilitatea actelor de identitate și, dacă este cazul, să solicite eliberarea unora noi în cazul în care acestea expiră.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care doresc să își exprime dreptul la vot în cele două tururi ale alegerilor prezidențiale, din 24 noiembrie și 8 decembrie, precum și la alegerile parlamentare din data de 1 decembrie, municipalitatea a luat decizia de a modifica programul Serviciului Evidența Persoanelor.
Astfel, în următoarele 3 weekend-uri acest serviciu va asigura preluarea documentelor și eliberarea actelor de identitate și în zilele de sâmbătă și duminică.
,,Pentru asigurarea desfășurării în condiții optime a procesului electoral, serviciul nostru își va desfășura activitatea în cele trei weekend-uri dedicate alegerilor prezidențiale și parlamentare astfel: sâmbătă în intervalul orar 8.00 – 16.00, iar duminică, între orele 7:30 și 20:30. În aceste zile vom prelua cereri și vom elibera acte de identitate cetățenilor cu drept de vot de pe raza municipiului Brașov, Hărman și Sânpetru”, a precizat Carmen Tătaru, șeful Serviciului Evidența Persoanelor din cadrul SPCLEP Brașov.
Programul de funcționare pentru următoarele 3 weekend-uri este următorul:
- sâmbăta (23.11; 30.11; 7.12.2024) programul va fi între orele 08.00 – 16.00;
- duminica (24.11; 1.12; 8.12), programul va fi între orele 07.30 – 20.30.
Le reamintim brașovenilor că pentru a-și putea exercita dreptul constituțional la vot trebuie să dețină un act de identitate valabil.