Tichetele pentru activități casnice. Un beneficiu real pentru angajați și angajatori

Angajatorii au acum posibilitatea de a oferi angajaților tichete pentru activități casnice, în afara salariului de bază, prin sistemul administrat de ANOFM. Aceste tichete pot fi utilizate ca primă, bonus sau beneficiu, contribuind la creșterea satisfacției angajaților, la echilibrul între muncă și viața personală și la crearea unui mediu de lucru atractiv.

Avantaje pentru firmă:

  • Soluție flexibilă de stimulare a angajaților, ca beneficiu complementar;
  • Susținerea responsabilității sociale, prin formalizarea activităților casnice într-un cadru legal;
  • Procedură simplificată: achiziția și distribuirea tichetelor se realizează conform ghidului angajatorului ANOFM.

Un exemplu concret: dacă un angajator achiziționează și acordă cel puțin 600 de tichete unui salariat într-un an, acesta poate beneficia gratuit, la cerere, în anul următor, de un număr de 50 de tichete înmulțit cu numărul angajaților care au primit deja minim 600 de tichete anul anterior.

Citeste și:  Palatul Parlamentului – iluminat în mov pentru marcarea Purple Night Romania

Pași pentru implementare:

  1. Înregistrați-vă pe platforma electronică a tichetelor de activități casnice: https://tichete.anofm.ro
  2. Încheiați un contract cu agenția pentru ocuparea forței de muncă în raza sediului/punctului de lucru pentru achiziția tichetelor.
  3. Stabiliți cu reprezentanții angajaților (sindicat sau reprezentanți) modalitatea de acordare: frecvență, număr și criterii.
  4. Pentru informații suplimentare, angajatorii pot accesa secțiunea „Angajatori” de pe platforma ANOFM.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.