Un cuplu de americani care a vizitat Brașovul promovează intens România pe internet

Un cuplu de americani împreună cu fiul lor au vizitat România și au rămas impresionați de țara noastră. Povestea trăită de aceștia în timpul călătoriei efectuate în țara noastră este fabuloasă. Cei doi au acordat un spatiu generos pe un blog de calatorii (nomanbefore.com), vizitei făcute în România.

Iată descrierea fabuloasă a ceea ce au trăit la noi:

„În timp ce România nu fusese inițial în topul listei noastre de călătorii, a fost nevoie doar de câteva fotografii făcute de excursioniști în Munții Carpați pentru a ne convinge că trebuie să mergem. Această zonă de munte străbate Europa de Est, trece prin Polonia, Republica Cehia, Slovacia, Ucraina, România și Serbia. Carpatii sudici dispun de cea mai lunga si cea mai mare creasta de calcar din Romania si sunt acoperiti de padurile dense de molid. Am rămas în Brașov, la mică distanță de Parcul Național Piatra Craiului, care cuprinde o parte din întinderea acestor munți. După trecerea prin munții Piatra Craiului, drumeția în România a devenit una dintre cele mai memorabile experiențe de călătorie din acest an.

UNDE SĂ STAȚI
Am descoperit că Brașov inima de unde se poate explora această parte a Transilvaniei. Se află aproape de acești munți, iar orașul în sine este incredibil de fermecător. În plus, am câștigat cu un uimitor Airbnb cu vedere spre una dintre principalele străzi pietonale ale orașului vechi istoric.

Citeste și:  Ediție istorică FIDELIS: Cea mai mare sumă investită în cadrul unei emisiuni

CÂND SĂ CĂLĂTORIȚI ÎN MUNȚII PIATRA CRAIULUI
În funcție de tipul de drumeții sau alpinism, acesta poate fi pe tot parcursul anului. Pentru călătoria noastră de o zi la începutul lunii septembrie, vremea era ideală. Aceste zone de munte sunt populare pentru alpiniști.

DIFICULTATE LA DRUMEȚII
Traseu: Traseu albastru până la Cabana Curmătura și traseu de dungi galbene în parcul național Piatra Craiului.

Dificultate: Mediu. Există zone abrupte pe ambele părți ale traseului.

Timp: Aproximativ 6 ore

Disponibilitatea apei: În partea de sus a traseului este o fântână chiar în afara cabanei Cabana Curmătura . Am văzut oameni reumpluri de sticle de apă, dar nu am băut apă personal. Când am urcat, terasa a fost deschisă servind mâncare caldă și apă îmbuteliată.

Airbnb-ul nostru din Brașov a fost la aproximativ 30 de minute de Parcul Național Piatra Craiului, unul dintre cele mai frumoase locuri pentru drumeții în România.

Ne-am oprit în orașul cel mai apropiat de munți, Zărnești, unde veți împărți drumul cu căruțe trase de cai. În oraș am parcat (5 lei timp de 7 zile) de la Parcul Național Piatra Craiului, la Centrul de vizitatori al Parcului Național, la strada Toplița nr. 150 (se deschide la ora 9).

Citeste și:  Restaurantul Panoramic va renăște: ANA TELEFERIC Brașov promite o transformare spectaculoasă a simbolului orașului de pe Tâmpa

De asemenea, puteți achiziționa bilete de la automatele din oficiul poștal din Zărnești (str. Tiberiu Spirchez nr.12A). Dacă nu doriți să vă deranjezi cu achiziționarea unui permis de parcare într-o locație, puteți plăti prin mesaj text cu Orange și Vodafone. Trimiteți un mesaj text la unul dintre numerele de mai jos, în funcție de numărul de persoane din grup, cu textul „CRAI DA”. Dacă textul este primit, veți fi taxat și primiți un mesaj text cu un cod de confirmare. 1352 – preț de 2 euro + TVA / 1 persoană, 1353 – preț de 3 euro + TVA / 2 persoane, 7465 – preț de 5 euro + TVA / 4 persoane, 7466 – prețul de 7 euro + TVA / 6 persoane, 7468 – prețul de 8 euro + TVA / 7 persoane, 7469 – prețul de 9 euro + TVA / 8 persoane.

După ce am obținut toate informațiile de care aveam nevoie, ne-am îndreptat spre traseu, cam 10 minute de oraș.

ALEGEȚI O PLIMBARE … EXISTĂ O APLICAȚIE PENTRU ASTA
În timp ce am văzut câteva imagini uimitoare online, nu am avut idee de unde să începem atunci când plănuiam excursia în România. De aceea ne-am oprit la centrul de vizitatori. Am luat o hartă la îndemână, și chiar mai bine, am aflat că există o aplicație numită Munții Noștri pentru parc. Este destul de simplu, dar include exact ceea ce avem nevoie: o hartă a tuturor traseelor ​​cu un mic punct GPS pentru a marca locația noastră.

Citeste și:  Cetățuia Brașovului se redeschide în Săptămâna Luminată

După descărcarea aplicației Munții Noștri, am descărcat apoi hărțile traseelor ​​pentru Parcul Național Piatra Craiului.

Referindu-ne la harta, am parcat aproape de numărul 10, am urcat pe traseul albastru, am atins vârful nostru în cabana muntelui Cabana Curmătura și am coborât traseul de dungă galbenă. Acest lucru a creat o buclă și ne-a condus înapoi chiar lângă locul unde ne-am parcat mașina.

PRÂNZ CU VEDERE LA CABANA CABANA CURMĂTURA
S-ar putea sa fi impachetat un prânz, dar bolurile mari făcute în pâini, pline de fasole tradițională românească, fleica de porc și de tortul de mere din cabana Cabana Curmătura, arătau prea bine ca să putem rezista.

Am prins o masă afară cu o priveliște uimitoare și ne-am bucurat de peisaj înainte să ne întoarcem”.