Primăria pune la dispozitia braşovenilor un nou serviciu. Este vorba despre aplicatia gratuită My BrasovCity.
Unul dintre instrumentele cele mai utile pe care le puteți accesa din aplicație este „harta incidentelor“, care vă permite să raportați, direct în dispeceratul primăriei – dar fără a mai aștepta să vă răspundă un operator – orice problemă pe care primăria o poate remedia – de la gropi sau semne de circulație, până la deșeuri, parcare ilegală sau lucrări neautorizate.
Un „incident“ poate fi o problemă de amenajare rutieră, semnalizare rutieră, parcări publice/de reședință, parcare neregulamentară, zone verzi/mobilier urban, distrugeri pe domeniul public, salubritate, depozitare deșeuri, o problemă de mediu, o problemă care vizează construcții/lucrări neautorizate, un vehicul abandonat, o nefuncționare a transportului public sau o neregulă a transportului taxi, o avarie a sistemului de iluminat public sau a rețelelor de utilități, tulburare a liniștii publice, situație de urgență, animale pe domeniul public, afișaj/comerț neautorizat sau chiar nefuncționarea unor secțiuni ale aplicației My BrasovCity ori a portalului www.brasovcity.ro. .
Odată autentificat în aplicație (vă reamintim că puteți realiza acest lucru fie datele de autentificare în contul de pe portalul www.brașovcity.ro, fie cu date de autentificare dedicate aplicației, dar în acest din urmă mod nu aveți acces la alte funcții ale aplicației), dacă sesizați un astfel de „incident“ și doriți să ni-l aduceți la cunoștință, aveți la dispoziție butonul „Raportare incidente“. Apăsând acest buton, meniul vă oferă posibilitatea de a înregistra un incident nou sau de a vedea stadiul incidentelor deja raportate de dumneavoastră.
„Pentru a raporta un nou incident trebuie să activați localizarea din dispozitivul mobil (dacă nu ați făcut-o deja, aplicația vă oferă și posibilitatea de a vă localiza manual pe hartă) și să confirmați locația incidentului, cu ajutorul butonului „Alege locația în hartă“. Odată confirmată locația, primiți un mesaj de confirmare și puteți trece la etapele următoare: alegerea tipului de incident (dintr-un meniu preexistent, care conține lista incidentelor descrise mai sus). După ce ați ales tipul de incident, aveți la dispoziție o casetă de text, în care să descrieți, în maximum 5.000 de caractere, incidentul pe care îl raportați, aplicația vă oferă și posibilitatea de a atașa până la 3 fotografii, pe care le puteți face pe loc sau atașa din galeria foto a dispozitivului mobil. După ce ați completat aceste date, apăsați butonul „Trimite“. Aplicația afișează un mesaj de confirmare, iar solicitarea dumneavoastră primește un număr de înregistrare și este direcționată, din dispecerat, spre soluționare departamentului sau serviciului competent din cadrul Primăriei. Puteți verifica apoi din meniul anterior (Listă incidente) dacă evenimentul a fost înregistrat, iar dacă apăsați pe descrierea acestuia, aveți acces la numărul de înregistrare primit și detaliile trimise de dumneavoastră. Din același meniu puteți verifica și dacă incidentul a fost rezolvat.“ transmit reprezentanții municipalității.