Viziune nouă pentru Urgent Cargus: Denumire nouă, investiții în logistică și angajări, inclusiv la Brașov

Compania de curierat Urgent Cargus a anunţat miercuri că îşi schimbă numele în Cargus, compania investind peste 10 milioane euro în 2020 doar în infrastructură şi tehnologie de curierat.

”Urgent Cargus anunţă o nouă identitate vizuală şi schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus. Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaţionale de expansiune şi dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are şi noi atribute care îi vor ghida activitatea”, a anunţat compania, potrivit news.ro.

Compania a anunţat, de asemenea, planurile de adaptare la nevoile actuale ale pieţei şi de îmbunătăţire a serviciilor sale în următorii ani.

„Cargus este brandul care întăreşte noua direcţie strategică a companiei şi prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noştri pas cu pas şi să le oferim soluţii care să răspundă nevoilor lor rapid şi în siguranţă. Continuăm să îmbunătăţim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse şi dorim ca noua poziţionare să se alinieze la misiunea şi valorile pe care le promovăm”, spune Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Citeste și:  Trecerea la CAEN Rev.3: Instrument util pentru companii și profesioniști

Compania a investit peste 10 milioane euro în 2020 doar în infrastructură şi tehnologie de curierat. Cea mai mare parte a investiţiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaţionale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timişoara, un proiect de extindere a capacităţilor în Bucureşti şi investiţii în tehnologie.

„Dezvoltarea continuă a sectorului de comerţ electronic din România şi a comportamentului consumatorilor faţă de cumpărături au generat noi standarde şi fluxuri comerciale şi credem că şi companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerinţe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiţii semnificative în capacitatea sa de sortare şi livrare”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Citeste și:  Trecerea la CAEN Rev.3: Instrument util pentru companii și profesioniști

O zonă strategică de investiţii pentru Cargus în acest an a fost centrul de sortare din Timişoara, care funcţionează ca un punct de acces pentru coletele internaţionale în reţeaua companiei iar ca reacţie la noile realităţi setate de piaţă, Cargus a anunţat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-şi extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajaţi şi parteneri.

Cargus este una dintre cele mai importante companii de curierat din România, cu o experienţă de peste 30 de ani pe piaţa locală. Echipa Cargus este formată din mai mult de 5.000 de angajaţi şi parteneri care au furnizat servicii de curierat persoanelor fizice şi companiilor printr-o reţea la nivel naţional de 60 de centre de sortare şi depozite, 68 de agenţii Cargus „Ship & Go” din România şi o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.