Românii care nu-și plătesc facturile nu trebuie deconectați de la serviciile de comunicații, solicită ANCOM

Românii care nu-și pot plăti facturile să nu fie deconectați de la serviciile de cablu TV, telefonie sau internet: este solicitarea adresată companiilor de comunicații de către Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), printr-o adresă din 20 martie.

În scrisoarea către furnizorii de rețele și servicii de comunicații electronice, președintele ANCOM Sorin Grindeanu scrie că în contextul pandemiei COVID-19, „rețelele și serviciile publice de comunicații electronice sunt principalul mijloc de realizare a comunicațiilor între cetățeni, între autoritățile statului, între acestea și agenții economici implicați în implementarea deciziilor stabilite, precum și între autoritățile statului și populație în ceea ce privește informările publice”.

Citeste și:  Polițiștii brașoveni, în campanie de informare pentru siguranța rutieră și utilizarea responsabilă a materialelor pirotehnice în perioada sărbătorilor

Există în perioada stării de urgență riscul ca unii români să nu-și poată plăti abonamentele la cablu, telefon sau internet.

„Având în vedere recomandările oficiale privind limitarea interacțiunii umane, izolarea persoanelor suspecte de a fi contractat virusul și posibilitate de restrângere a mobilității persoanelor sau chiar impunerea izolării la domiciliu, poate exista riscul ca utilizatorii de servicii de comunicații electronice să nu poată plăti serviciile contractate”, se arată în adresă.

„Vă solicităm ca, în caz de neplată a facturilor, să nu dați curs procedurii de suspendare a serviciilor sau de deconectare a utilizatorilor de la rețeaua de comunicații electronice pe perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României”, scrie președintele ANCOM.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.