Începe debirocratizarea Consiliului Județean Brașov. Un sistem informatic va ușura munca angajaților

Consiliul Județean Brașov este prima autoritate publică judeţeană din România care implementează un sistem informatic integrat privind digitalizarea administrativă.
În cadrul proiectului „Îmbunătățirea procesului decizional și reducerea birocrației la nivelul Consiliului Județean Brașov”, finanţat prin POCA 2014-2020, a fost adjudecat contractul privind Servicii de dezvoltare și implementare a Sistemului informatic pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru administrative din Consiliul Județean Brașov.
Astăzi a avut loc o primă întâlnire de lucru a conducerii Consiliului Judeţean Braşov cu reprezentanţii firmei care a câştigat contractul, pentru familiarizarea beneficiarilor cu sistemul informatic care va fi achiziţionat şi utilizat la nivelul instituţiei.
Am participat alături de colegii mei la prezentarea sistemului informatic pe care îl vom implementa, un sistem care va contribui în mod esenţial la debirocratizarea activităţii noastre. Mă bucur că suntem primul consiliu judeţean din România care va dispune de astfel de sistem informatic integrat privind digitalizarea administrativă. Iată că accesăm fonduri europene pe toate programele şi axele pentru care suntem eligibili, Programul Operaţional Capacitate Administrativă fiind un alt instrument prin intermediul căruia am atras finanţări nerambursabile pentru judeţul Braşov”, a spus preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian-Ioan Veştea.

Citeste și:  România a primit avizul formal al OCDE în domeniul politicilor educaţionale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.