Marea majoritate a stațiunilor montate au fost pline de turiști în această vară, în special Brașovul, care este un punct de atracție atât pentru români, cât și pentru străini. Totuși, hotelierii de aici își doresc și ei să pună în practică strategii de dezvoltare care să ajute totodată și litoralul românesc.
„Brașovul a avut o vară foarte bună, o vară grea dar o vară bună. Nu toate zonele din județ au fost la fel. Într-adevăr sunt zone care poate au depins mai mult de turiștii locali din anii trecuți, turiști care poate au plecat în afară în această vară. Dar, municipiul Brașov și zonele limitrofe au avut un an bun.
Am tras niște concluzii să vedem ce s-a întâmplat în această vară și sperăm în următoarea perioadă să reușim să venim cu o strategie care cuprinde atât problemele pe care le regăsim la operatori, cât și lipsurile pe care nu le regăsim la autoritățile publice”, a declarat Valentin Șoneriu, președinte FPIOR Brașov.