În perioada monitorizată de mediaTRUST, 20 noiembrie – 19 decembrie 2022, s-au înregistrat 25.301 menţiuni referitoare la Camionatul Mondial de Fotbal – Qatar 2022. Dintre acestea, 20.180 de menţiuni au fost în online şi 5.121 de menţiuni în social media.
Vârful de vizibilitate a fost în data de 20 noiembrie, ziua începerii Campionatului, cu 1.709 materiale în online și social media.
Facebook a fost cea mai activă sursă din social media în mediatizarea evenimentului, cu peste 3.400 mențiuni în perioada monitorizată, 20 noiembrie-19 decembrie 2022.
În online, eurosport.ro, sport.ro și gsp.ro au fost cele mai active site-uri în mediatizarea Campionatului Mondial 2022.
Finala Argentina-Franța – în online și social media
Marea finală Argentina-Franța din data de 18 decembrie a fost intens mediatizată în presa din România, cu 1.388 materiale, 1.159 în online și 229 în social media, așa cum reiese din monitorizarea zilelor de 18 și 19 decembrie.
Site-urile cele mai active în mediatizarea finalei Argentina-Franța, au fost sport.ro, as.ro, eurosport.ro și gsp.ro.
Lionel Messi vs Kylian Mbappé
În contextul Campionatului Mondial 2022, pe toată durata monitorizată de mediaTRUST, 20 noiembrie – 19 decembrie, Lionel Messi a fost menționat în 4.211 materiale în online și social media. Pentru aceeași perioadă, Kylian Mbappé a avut 1.981 referințe în zona online și social media din România.