În ciuda poziției lor ca giganți mondiali, restaurantele KFC și McDonald’s întâmpină concurență în România. FRYDAY, un lanț de fast-food românesc, fondat de antreprenorul sucevean Lucian Florea, se află într-o luptă directă cu acești doi mastodonți. FRYDAY are planuri de a deschide trei noi restaurante, ajungând astfel la un total de 12 unități.
Ultimul restaurant deschis se află în Vaslui și funcționează ca un drive-thru, specializat în oferirea de burgeri și cartofi prăjiți, conform informațiilor oferite de BusinessMagazin.
„Investiţia s-a ridicat la peste 1,5 milioane euro, fiind desfăşurat pe o suprafaţă de 1400 de mp de teren şi 300 de mp de clădire“, a spus Lucian Florea, fondatorul lanţului.
Lucian Florea dezvăluie planuri pentru deschiderea a încă trei restaurante până în luna iunie, în orașele Pitești, Sibiu și Galați, urmând ca până la sfârșitul anului să fie inaugurate alte trei restaurante.
„Următorul sprint va fi deschiderea a trei noi restaurante în doar 60 de zile, prin urmare vom deschide în intervalul 25 aprilie – 27 iunie trei unităţi în trei mall-uri din România, în Piteşti, Galaţi şi Sibiu, cu o investiţie de peste 1,3 milioane de euro“.
El afirmă că obiectivul este de a ajunge la 15 unități până la finalul anului, extinzându-și prezența în noi orașe precum Galați, Pitești, Sibiu, Cluj și Constanța, dar și prin deschiderea de noi locații în orașele în care compania este deja prezentă, cum ar fi Timișoara și București.
„Anul 2024 este un an în care vom apasă pedala acceleraţiei şi pe care îl proiectăm cu o creştere a cifrei de afaceri de peste trei ori faţă de 2023, având un forecast de peste 70 de milioane de lei pe bilanţul din acest an“.
Lanțul de restaurante operează unități în mall-urile din București, Iași, Timișoara, Târgu Mureș, Oradea, Alba Iulia, Craiova și Arad, precum și restaurante stradale cu serviciu drive-thru.