Brașovul promovat la Londra

Asociaţia de Ecoturism din România anunţă că în acest an a reuşit să pună România în centrul atenţiei publicului britanic sub brand-ul Discover Eco-Romania, informează un comunicat de presă remis EUROPA NEWS.

În perioada 31 ianuarie – 3 februarie 2019, nouă destinaţii cu profil de ecoturism şi 37 firme lansează invitaţia Descoperă Eco-Romania publicului britanic, în cadrul stand-ului AER de la Londra. În plus, după ce mai mulţi ani a participat la târgul de turism Destinations cu stand propriu, AER a reuşit în 2019 să devină partenerul principal al evenimentului, având o expunere specială în media expoziţiei. Astfel peste 80.000 de vizitatori vor vedea, discuta şi citi despre România frumoasă şi ecoturistică.

Citeste și:  Veşti proaste pentru iubitorii de ciocolată! Este criză de cacao la nivel mondial, iar prețurile vor crește semnificativ

„În acest fel proiectăm o imagine reală, a unei părţi speciale a României. Ne dorim să atragem turiştii în destinaţiile ce se dezvoltă în armonie cu localnicii şi natura locului. Afacerile promovate de noi au o calitate excepţională a produsului turistic, dar şi o responsabilitate specială pentru mediul natural şi social. Aceste oferte sunt extrem de căutate de publicul britanic şi nu numai, întrucât există un interes crescut din partea lui pentru activităţile în natură şi în zona rurală” a declară directorul AER, Bogdan Papuc.

Cele nouă destinaţii cu profil ecoturistic, promovate de AER în 2019 sub brand-ul Discover Eco-Romania: Ţara Haţegului – Retezat, Ţara Dornelor, Eco-Maramureş, Pădurea Craiului – Apuseni, Ţinutul Zimbrului – Neamţ, Colinele Transilvaniei, Băile Tuşnad şi Împrejurimile, Delta Dunării şi Piatra Craiului – Braşov.

Citeste și:  Italia, lasă-te surprinsă de România! | Ministerul Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Roma și Milano

„Deşi ecoturismul este o nişă a turismului internaţional, pentru România este unul din pilonii de bază atât din punct de vedere al dezvoltării a numeroase zone, dar şi prin proiectarea unei imagini generale extrem de atrăgătoare pentru ţara noastră. Ne-am dori o profesionalizare a întregii politici de marketing a României şi o susţinere consecventă a sectorul de ecoturism în special de către Ministerul Turismului, dar şi de mediul de afaceri, căci experienţa noastră directă de peste 15 ani pe pieţele occidentale ne spune că atractivitatea României în contextul global este acum în creştere”, subliniată preşedintele AER, Andrei Blumer.

România este printre primele ţări din lume care aplică un standard pentru evaluarea destinaţiilor de ecoturism adaptat după criteriile Consiliului Mondial al Turismului Durabil (GSTC) şi administrat de Ministerul Turismului. AER are misiunea de a promova şi dezvolta ecoturismul pentru a contribui la conservarea naturii şi a veni în sprijinul comunităţilor locale din zonele cu valoare naturală. În acest fel, AER contribuie la creşterea calităţii serviciilor legate de ecoturism şi promovează natura ca element esenţial al imaginii turistice a României.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.