Ce au descoperit inspectorii ANPC în sectorul alimentar al Carrefour: A plouat cu amenzi

Mari probleme descoperite de inspectorii ANPC Brașov la magazinul Carrefour. Un conrol care a vizat zona gastro-alimentară a magazinului a scos la iveală mari nereguri, sancționate imediat cu amenzi de inspectorii ANPC. Cele mai mari probleme au fost descoperite la zona de depozitare, acolo unde produsele erau ținute în spații cu irasie și pereți extrem de murdari, povestesc inspectorii ANPC. În privința produselor aflate la comercializare, peștele conduce în topul neregulilor descoperite. Astfel, modul de păstrare alacestui produs i-a nemulțumit pe inspectori. Lucrătorii ANPC spun că peștele vândut ca produs proaspăt „era depozitat pe un pat de gheață, ceea ce lăsa o jumătate, jumătatea superioară, la temperatura camerei, lucru care făcea ca produsul să fie neconform. Tot la pește am descoperit mari probleme de etichetare. Proveniența produselor nu a putut fi stabilită în multe cazuri. Și tot pe parte de depozitare, am fost șocați să găsim bucăți de pește lăsate pe rafturi ruginite, ceea ce compromitea clar produsul. Și tot la zona gastro, am constatat la sectorul de mâncare caldă, că temperaturile nu erau păstrate conform graficelor stabilite” a declarat Sorin Susanu, șeful corpului de control al ANPC. În urma controalelor efectuate s-au aplicat amenzi în valoare de 14.000 RON și au fost oprite de la comercializare aproximativ 183 de kg de produse alimentare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.