Cum ar putea arăta camioneta derivată din Dacia Bigster 

Dacia Bigster a fost transformată digital într-o camionetă ce aduce spiritul utilitar celui mai mare model din gama producătorului autohton, potrivit promotor.ro.

În toamna anului trecut, Dacia a prezentat Bigster, cel mai mare vehicul din istoria sa. Acest model va deveni un rival al mărcii românești pe piața SUV-urilor de clasă compactă, oferind un interior mai spațios și mai multe opțiuni de echipare în comparație cu Duster. Bigster împărtășește aceeași platformă și filosofia de design robustă cu Duster, dar pune accent pe un nivel superior de confort și utilitate.

Designul său a fost folosit în câteva randări digitale, sugerând astfel că Dacia ar putea viza și tendința în creștere a camionetelor, mai ales pe piața din America de Nord. Aceste randări nu se referă doar la modelele de camionete tradiționale, precum Ford F-150 sau Chevrolet Silverado, ci și la vehicule mai noi cu structură monococă, cum sunt Ford Maverick sau Hyundai Santa Cruz, care câștigă popularitate printre cei care preferă mai mult designul acestora decât capacitățile lor de transport și tractare.

Citeste și:  Corona Brașov, victorie solidă la Galați în Liga Națională de Baschet

Dacia Bigster Pick-Up – Utilitara născută în mediul digital

Astfel, Digimods DESIGN a creat o serie de randări cu modul în care crede că ar putea arăta o camionetă construită pe baza noului SUV Dacia Bigster. În videoclipul postat pe canalul său de YouTube putem vedea o serie de imagini cu o camionetă căreia i-au fost insuflate elementele de design ale noului SUV de la Dacia, notează promotor.ro.

Acest design ipotetic va folosi platforma lui Bigster, anume arhitectura CMF-B, ceea ce înseamnă că avem de-a face cu o camionetă cu caroserie autoportantă, ci nu cu șasiu separat, așa cum au modele tradiționale, precum Toyota Hillux sau Ford Ranger.

Citeste și:  Peste 100 de turiști salvați de pe munte, în ultimele 24 de ore

În plus, designul robust al noului Bigster s-ar preta foarte bine pentru o camionetă de lifestyle, nu neapărat pentru transport. De asemenea, gama de motorizări oferă destule variante pentru clienți. Există un propulsor mild-hybrid alimentat cu GPL, de 1.2 litri, dar și versiuni fără GPL ale aceluiași propulsor, inclusiv cu tracțiune integrală. Vârful de gamă este full hibridul de 1.8 litri și 155 CP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.